The news is by your side.

Advertisement

حمیرا ارشد نے شوہر سے علیحدگی کا حتمی فیصلہ کرلیا

لاہور : معروف گلوکار حمیرا ارشد نے اپنے شوہراحمد بٹ سے علیحدگی کا حتمی فیصلہ کرلیا، گلوکارہ حمیرارشد اوران کے شوہر احمد بٹ کے درمیان صلح کی تمام کوششیں ناکام ہوگئیں ہیں، گلوکارہ شوہر سے ہمیشہ کیلئے علیحدگی چاہتی ہیں۔

گلوکارہ حمیرا ارشد اور احمد بٹ کے درمیان بارہ سالہ رفاقت ختم ہوگئی، گلوکارہ نے خلع کیلئے عدالت سے رجوع کیا، جس کے بعد بہت سے ساتھی فنکاروں اور عزیزو اقارب نے صلح کی کوششیں کیں مگر گلوکارہ نے اپنی آئندہ زندگی احمد بٹ کے ساتھ نہ گزارنے کا فیصلہ کر لیا ہے اور کسی بھی صورت دوبارہ شوہر کے ساتھ صلح کرنے سے انکار کر دیا ہے۔

واضح رہے کہ تین مئی کو لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے اداکار و ماڈل احمد بٹ نے اپنی اہلیہ گلوکارہ حمیرا ارشد پر الزام لگایا تھا کہ گلوکارہ نے ان کی جائیداد دھوکا دہی سے اپنے نام کر لی ہے۔ان کا کہنا تھا کہ گیارہ سال قبل حمیرا ارشد سے شادی ہوئی مگران کی اہلیہ نے ہمیشہ انہیں دھوکے میں رکھا۔

جس کے جواب میں حمیرا ارشد نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے اپنے شوہر احمد بٹ پر الزام لگاتے ہوئے کہا تھا کہ احمد بٹ نے میرے پیسوں سے کار خریدی اور اپنے نام کرلی۔

ان کا کہنا تھا کہ شوہر پر بھروسہ کیا مگر اس نے دھوکہ دیا۔ حمیرا کا کہناہے کہ احمد نے چارجائیدائیں مجھ سے مانگ لیں جو ان کی ہیں ہی نہیں،

انہوں نے کہا کہ احمد کی کئی سال سے کوئی فلم سامنے نہیں آئی تو خود کے پاس تین کروڑکیسے آگئے،انہوں نے شوہر سے اختلافات کی وجہ احمد بٹ کے بھائی اور ان کی فیملی کو قرار دیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں