حکومت آج جوڈیشل کمیشن بنا دے تو کل اسمبلیوں میں ہو نگے، شاہ محمود قریشی -
The news is by your side.

Advertisement

حکومت آج جوڈیشل کمیشن بنا دے تو کل اسمبلیوں میں ہو نگے، شاہ محمود قریشی

ملتان: تحریک انصاف کے وائس چیئرمین شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ اگر آج حکومت جوڈیشل کمیشن بنا دے تو کل اسمبلیوں میں ہو نگے۔

 سابق چیئرمین پبلک سیفٹی کمیشن نواب افتخار خان خاکوانی کی ساتھیوں سمیت پاکستان تحریک انصاف میں شمیولیت کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وائس چیئرمین تحریک انصاف شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ اگر حکومت جوڈیشل کمیشن کا مطالبہ پورا نہیں کرےگی تو دوبارہ کنٹینر نکالیں گے ملک میں امن و امان کی خاطر دھرنا ختم کیا۔

انہوں نے کہا کہ سینٹ الیکشن میں سیٹوں پر سودے بازی کی جارہی ہے تحریک انصاف سیاست میں ہمیشہ سے سودے بازی کی مخالف ہے نیشنل ایکشن پلان پر حکومت سے مکمل تعاون کیا لیکن امن پھر بھی قایم نہیں ہوا پیپلز پارٹی موجودہ سینٹ الیکشن میں شفاف رول ادا نہیں کررہی اور سیاسی مفاد کے لیئے ایم کیو ایم اور پیپلز پارٹی اکٹھے ہیں۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا ہےحکومت کے پاس ابھی بھی وقت ہے کہ ہورس ٹریڈنگ کے خلاف اقدام اٹھائے ہماری ن لیگ کے ساتھ نظریاتی اختلاف ہیں اگر حکومت دھاندلی کے حوالے سے کوئی بھی اقدام کرے تو اس کا ساتھ دیں گے ہم احتجاجی طور پر اسمبلیوں سے باہر بیٹھے ہیں۔

 انکا کہنا تھا کہ سندھ پولیس کو غیر سیاسی بنائے بغیر امن قائم نہیں ہو سکتا انہوں نے حکومت سے سوال کرتے ہوئے کہا کہ کیا ہمارے ملک میں ازاد جوڈیشل کمیشن نہیں بن سکتا اج جوڈیشل کمیشن بن جائے کل اسمبلی میں جانے کو تیار ہیں انہوں نے قومی کرکٹ ٹیم کو میچ جیتنے پر مبارک باد بھی دی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں