site
stats
اہم ترین

حکومت نے پنڈی، اسلام آباد کے درمیان آمد ورفت کنٹینر لگا کر بند کردی

راولپنڈی: وفاقی حکومت کی ہدایت پر انتظامیہ نے راولپنڈی سے اسلام آباد آنے والے راستوں کو کنٹینر لگا کر ہر قسم کے ٹریفک کی آمد و رفت کے لئے بند کردیا گیا ہے جس کہ باعث سینکڑوں گاڑیاں لنک روڈ پر پھنس گئی ہیں۔

اےآروائی نیوز کے نمائندے بابر ملک نے تفصیلات سے آگاہ کرتے ہوئے بتایا کہ یہ وہ وقت ہے کہ جب پاکستان تحریکِ انصاف کے کارکنان کی بڑی تعداد دھرنے میں شرکت کے لئے راولپنڈی سے اسلام آباد ریڈ زون کی جانب سفر کرتی ہے اور وفاقی انتظامیہ نے ان کارکنان کی آمد کو روکنے کے لئے مری روڈ ، فیض آباد ہائی وے اور لنک روڈ کو کنٹینر لگا کر کسی بھی قسم کے ٹریفک کی آمد و رفت کے لئے بند کردیا ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ مجلسِ وحدت المسلمین کی ایک ریلی ڈاکٹر طاہر القادری کے انقلاب مارچ اور دھرنے کے شرکاء سے اظہار یکجہتی کے لئے جارہی تھی لیکن اسے بھی اسلام آباد میں داخلے کی اجازت نہیں ملی۔

علاوہ ازیں یکایک کنٹینر لگا کر راستہ مکمل طور پر بند کردینے سے جڑواں شہروں کے باشندےبھی اپنی منزل ِ مقصود تک پہنچنے سے قاصر ہیں۔ لنک روڈ پر سینکروں گاڑیوں کی قطاریں لگ گئی ہیں جن میں کئی ایمبو لینسیں بھی پھنس گئی ہیں۔

گذشتہ روز وفاقی وزیرِ داخلہ چوہدری نثار علی خان نے پریس کانفرنس میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے دعویٰ کیا تھا کہ کنٹینر صرف دھرنوں کے شرکاء کی سیکیورٹی کے لئے لگائے گئے ہیں لیکن آج کے واقعے نے ان کے اس دعوے کی قلعی کھول دی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top