حکومت نے ڈاکٹرطاہرالقادری کیخلاف منفی پروپیگنڈا شروع کردیا -
The news is by your side.

Advertisement

حکومت نے ڈاکٹرطاہرالقادری کیخلاف منفی پروپیگنڈا شروع کردیا

حکومت نے ڈاکٹرز طاہرالقادری کے خلاف عوام کی رائے تبدیل کرنے کےلئے منفی پراپیگنڈا شروع کردیا۔انقلابی مارچ کیسے روکا جائے؟عوام کےذہنوں سےڈاکٹرطاہرالقادری کی انقلابی سوچ کو کیسے نکالا جائے۔ حکومت نے طاہر القادری کے خلاف منفی پروپیگنڈہ شروع کردیا۔لیگی ارکان طاہرالقادری کی تقاریرکوتوڑ مڑوڑ کے پیش کرکےان کا سیاق و سباق تبدیل کرنے میں مشغول ہوگئے۔

سانحہ ماڈل ٹاؤن میں سولہ شہادتوں پر نم آنکھوں کے ساتھ غم سے بھرے دل کے ساتھ طاپرالقادری مقدمہ اندراج کا مطالبہ کررہے ہیں۔ طاہرالقادری صوبائی وزیرپنجاب رانا مشہودنےسفیدجھوٹ کہاکہ طاہرالقادری کو جاں بحق کارکنان سے ہمدردی نہیں، طاہرالقادری نے کارکنوں کو ہدایت کی کہ وہ یوم شہداپر قانون کا احترام کرنے والے پولیس اہلکاروں کو سلام کریں۔

رانا مشہود کاکہناہے طاہر القادری نےکارکنوں کو قانون ہاتھ میں لینے کی ہدایت کی ۔ عام پاکستانی کی حالت زارپر افسوس کرتے ہوئےطاہرالقادری نے کہا کہ مغربی ممالک میں کتے کو پاکستانی شہری سے زیادہ حقوق حاصل ہیں ، مسلم لیگ ن کے طلال چوہدری نے الزام لگایا کہ طاہر القادری نےمغربی کتے کو پاکستانی سے بہتر قرار دیا  طاہر القادری نے سانحہ ماڈل ٹاؤن کا مقدمہ درج نہ ہونے پرتنقیدکی ۔ صوبائی وزیر پنجاب رانا مشہود کا کہنا ہے طاہر القادری جمہوری اور آئینی نظام کے خلاف تقریر کرتے ہیں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں