حکومت نے گلگت بلتستان میں دھاندلی کا منصوبہ بنا لیا، عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

حکومت نے گلگت بلتستان میں دھاندلی کا منصوبہ بنا لیا، عمران خان

اسلام آباد : تحریک انصاف کے چئیرمین عمران خان نے کہا ہے کہ تحریک انصاف کے ارکان کو سینیٹ کے الیکشن میں وفاداری بدلنے کے لئے پر کشش پیشکشیں کی گئیں لیکن انہوں نے اُن کو مسترد کردیا۔

اسلام آباد میں گلگت بلتستان یوتھ ونگ سے خطاب کرتے ہوئے تحریک انصاف کے قائد نے کہا کہ تحریک انصاف کے خیبر پختونخوا اسبلی کے بیشتر ارکان نے کروڑں روپے کبھی اکٹھے نہیں دیکھے تھے لیکن انہوں پھر بھی سینیٹ کے الیکشن میں اپنی وفاداری نہیں بدلی جو قابل ستائش ہے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے اب گلگت بلتستان میں اپنا گورنر مقرر کر کے دھاندلی کا منصوبہ بنا لیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ نواز شریف نے کوئی میچ غیر جانبدار امپائر کے ساتھ نہیں کھیلا۔

انہوں نے کہا کہ خیبر پختونخوا میں بلدیاتی انتخابات جون میں ہونگے جس کے بعد نیا خیبر پختونخوا سامنے آئے گا۔ انہون نے الزام عائد کیا کہ این اے 122 میں زبردست دھاندلی کی گئی ہے۔

اس موقع پر تحریک انصاف کے وائس چئیرمین شاہ محمود قریشی نے کہا کہ سینیٹ الیکشن میں پیپلزپارٹی نے فاٹا کے ارکان کو کروڑوں روپے اور سینیٹ کی ڈپٹی چئیرمین شپ دینے کی پیشکش کی تھی اور جب حکومت کو پتہ چلا تو اس نے راتوں رات آرڈیننس جاری کرکے اس کو رکوا دیا۔

انہوں نے کہا کہ پیلپز پارٹی اور ن لیگ منصفانہ انتخابات پر یقین نہیں رکھتیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں