site
stats
اہم ترین

حکومت کے پی اسمبلی کے باہراتنا بڑاعوامی اجتماع کرکے دکھائے، عمران خان

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اگر اتنی عوام خیبر پختونخواہ اسمبلی کے خلاف جمع ہوجائے تو میں وسط مدتی انتخابات کرادوں گا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ چوہدری نثار خود اعتراف کر چکے ہیں کہ ہر حلقے میں ساٹھ سے ستر ہزار ووٹ جعلی ڈالے گئے دنیا کا کوئی بھی ملک ہوتا تو عدالت اسی بیان کی بنیاد پر الیکشن کے نتائج کالعدم قرار دے دیتی۔

انہوں نے کہا کہ خیبر پختونخواۃ میں مسلم لیگ ن بھی ہے، جمعیت العلمائے اسلام بھی ہے، عوامی نیشنل لیگ کی بھی نمائندگی ہے اگر یہ سب مل کر کے پی اسمبلی کے باہراتنا بڑا اجتماع کرلیں تو تحریک انصاف اگلے دن الیکشن کرادے گی۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ اگر کے پی کے سارے پٹواری بھی نواز شریف کو دے دئے جائیں تب بھی وہ اتنا بڑا اجتماع نہیں کرسکتے ہیں۔


Imran Khan Speech 22 Aug – Azadi March by arynews

انہوں نے وزیراعظم پر کرپشن کے الزامات دہراتے ہوئے مطالبہ کیا کہ نواز شریف حکومت چھوڑدیں۔

انہوں نے  چیلینج کیا کہ نیوٹرل ایمپائرنامزد کرکے نواز شریف پورے ملک میں اور تحریک انصاف خیبر پختونخواہ میں الیکشن کروائے نتیجہ دنیا کے سامنے آجائے گا۔

انہیں نواز شریف کے ٹیکس کھاتوں پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ نواز شریف نے چار سال پہلے پانچ ہزار روپے ٹیکس ادا کیا ان کا نام بینظیر انکم سپورٹ پروگرام میں درج کرادینا چاہئے

انہوں پی ٹی آئی کے کارکنوں کو جوش دلاتے ہوئے کہا کہ نواز شریف کا استعفیٰ بنیادی مطالبہ ہے اور ہم اس سے کسی بھی صورت پیچھے نہیں ہٹیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top