خیبر پختونخواہ بھتہ خوری میں پہلے نمبر پر -
The news is by your side.

Advertisement

خیبر پختونخواہ بھتہ خوری میں پہلے نمبر پر

پشاور: خیبر پختونخواہ کرائم شیٹ پر بھتہ خواری میں پہلے نمبر پر آگیا ہے۔ رواں سال بھتہ خوری کے 285 واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔ خیبر پختونخواہ پولیس فورس کے لیے بھتہ خوری پڑا چیلنج بن گیا ہے۔

خیبر پختونخواہ پولیس کرائم شیٹ کے مطابق کے پی کے بھتہ خوری میں پہلے نمبر پر آگیا ہے اور پولیس فورس بھتہ خوری کو کنٹرول کرنے میں ناکام رہی ہے۔ سنٹرل پولیس آفس میں تیار ہونے والی رپورٹ لے مطابق رواں سال بھتہ خوری کے 285 واقعات نے قانوں نافز کرنے والوں کی کار کردی کو چیلنج کر دیا ہے۔

گزشہ سال کی نسبت رواں سال بھتہ خوری واقعات میں 200فی صد اضافہ ہوا ہے، رپورٹ کے مطابق بھتہ خوری واقعات میں دارلحکومت پشاور میں 162 کیسسز رجسٹرڈ ہوئے ہیں جبکہ چارسدہ میں 23، صوابی میں 12 اور ہنگو میں 10 کیسسز رجسٹرڈ ہوئے جبکہ صوبے کے دیگر 13 اضلاع میں بھتہ خوری کے واقعات رپورٹ ہوئے ہیں۔

پولیس رپورٹ کے مطابق بھتہ خوری کے کئی واقعات ایسے بھی ہیں جو شہریوں نے خوف کے باعث ایف آئی آر درج نہیں کروائی ہے۔ جس کی وجہ سے انکی تعداد رپورٹ میں شامل نہیں کی جا سکی ہے۔ بھتہ خوری کے بڑھتے ہوئے واقعات کے پیش نظر کاونٹر ٹیرارزم ڈیپاٹمنٹ کو بھی  مزکورہ رپورٹ فرائم کی گئی تھی تاہم پھر بھی کی ان واقعات میں کمی نہ ہو سکی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں