The news is by your side.

Advertisement

خیرپور ٹریفک حادثہ، صدرممنون حسین اور الطاف حسین کا اظہارِ افسوس

اسلام آباد: صدر ممنون حسین نےخیرپورٹھیڑی بائی پاس کے قریب مسافر کوچ اور ٹرک میں تصادم کے المناک سانحے پر نہایت دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔

خیرپورٹھیڑی بائی پاس کے قریب مسافرکوچ اور ٹرک میں حادثے کے نتیجے میں باون سے زائد انسانی جانوں کے ضیاع پر اہم شخصیات نے افسوس اور دکھ کا اظہار کیا ہے، صدر ممنون حسین نے جاں بحق ہونے والوں کے لواحقین سے ہمدردی کا اظہار کیا اور متعلقہ حکام کو زخمیوں کو فوری امداد اور طبی سہولیات فراہم کرنے کی ہدایت کی، گورنرسندھ عشرت العباد نے واقعے پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کمشنر سکھر کو فوری اقدامات کرنے کی ہدایت جاری کی۔

دوسری جانب خیرپور میں ٹریفک کے ہولناک حادثے میں درجنوں مسافروں کے جاں بحق ہونے پر ایم کیوایم کے قائد الطاف حسین نے دلی صدمے اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔

ایم کیو ایم کے قائد نے سوات سے کراچی آنے والی مسافربس اور ٹرک کے ہولناک تصادم کے نتیجے جاں بحق ہونے والے افراد کے لواحقین سے دلی تعزیت کا اظہار کیا اور دعا کی کہ اللہ تعالیٰ تمام جاں بحق ہونے والوں کواپنی جواررحمت میں جگہ دے اور انکے سوگوار لواحقین کوصبرجمیل عطا کرے ۔

انہوں نے حکومت سے مطالبہ کیا کہ اس ہولناک حادثے کی تحقیقات کی جائے اور حادثے کے زخمیوں کو ہر ممکن طبی امداد فراہم کی جائے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں