دبئی ٹیسٹ: چوتھے روز کے اختتام پر نیوزی لینڈ کے 6 وکٹ پر 167 رنز -
The news is by your side.

Advertisement

دبئی ٹیسٹ: چوتھے روز کے اختتام پر نیوزی لینڈ کے 6 وکٹ پر 167 رنز

دبئی : نیوزی لینڈ اور پاکستان درمیان جاری دبئی ٹیسٹ کے چوتھے روز کا کھیل اختتام پزیرہوگیا،نیوزی لینڈ کی ٹیم کو پاکستان کیخلاف دوسری اننگز میں مشکلات درپیش ہیں، یاسر شاہ اور ذوالفقار بابر کی بولنگ پاکستان کو مضبوط پوزیشن میں لے آئی ہے۔

دبئی ٹیسٹ کے چوتھے روز پاکستان نے پہلی نامکمل اننگز دو سو اکیاسی رنز چھ کھلاڑی آؤٹ سے دوبارہ شروع کی۔ ٹیل اینڈرز کیساتھ ملکر وکٹ کیپر سرفراز احمد نے اسکور میں اضافہ کیا۔ آخری وکٹ کی شراکت میں سرفراز احمد نے راحت علی کیساتھ ملکر اسکور میں اکیاسی رنز جوڑے اور کیریئر کی تیسری سنچری بنائی، برینڈن میک کلم نے سرفراز احمد کو ایک سو بارہ رنز پر آؤٹ کرکے پاکستان کی اننگز تین سو ترانوے رنز پر ختم کردی۔

پہلی اننگز میں نیوزی لینڈ کو دس رنز کی سبقت حاصل رہی۔ ٹم ساؤتھی نے تین،ٹرینٹ بولٹ اور اش سودھی نے دو دو وکٹیں حاصل کیں۔۔ دوسری اننگز میں نیوزی لینڈ کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، ذوالفقار بابر اور یاسر شاہ کی بولنگ کے سامنے کیوی بیٹسمین سنبھل کر کھیلنے میں ناکام ہوگئے ہیں، دن کے اختتام تک نیوزی لینڈ نے چھ وکٹوں پر ایک سو سرسٹھ رنز بنالیے اور پاکستان کیخلاف ایک سو ستتر رنز کی سبقت حاصل ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں