The news is by your side.

Advertisement

دس سال میں قوم مقروض زرداری، شریف خاندان ارب پتی بن گیا: وزیر اعظم

وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ ملک کرپشن کی وجہ سے غریب ہوتا ہے، کرپشن کا مطلب ہے، عوام کا پیسہ چوری کرنا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے سرسید ایکسپریس کے افتتاح کے موقع پر کیا. وزیر اعظم نے کہا کہ کرپشن غریب کو غریب اورچھوٹے طبقے کو امیر کردیتی ہے، ملک مشکل وقت سے گزر رہا ہے، 10 سال میں 2 حکومتوں نے ملک کا قرضہ 30 ہزار ارب تک پہنچا دیا.

 شریفوں اور زرداری کے گھرانے دیکھیں، تو یہ کتنے امیر ہیں، ان دو خاندانوں کے بچوں کے بچے بھی امیر بن گئے. انتقامی کارروائی تو میرے خلاف کی گئی تھی، لندن میں اربوں روپے کے محلات پکڑے گئے، تو مجھ پر مقدمات بنا دیے.

دس سال میں قوم مقروض زرداری، شریف خاندان ارب پتی بن گئے، شریف اور زرداری خاندان آدھا پیسہ بھی واپس لائے تو روپیہ اوپر  جائے گا، ڈالر گر جائے گا، کبھی بڑ ٍے ڈاکوؤں پر ہاتھ نہیں ڈالا گیا، کبھی ایسے لوگوں کا احتساب نہیں ہوا، جیلوں میں جائیں تو صرف غریب لوگ ملتے ہیں.

مزید پڑھیں: وزیراعظم عمران خان کی ادارہ جاتی اصلاحات کے مثبت نتائج سامنے آنے لگے

ڈاکوؤں کو جیلوں میں وی آئی پی کھانا، اے سی، ٹی وی چاہیے، وزیر قانون سے کہہ دیا ہے کہ جیلوں میں سب کے لئے قانون ایک ہونا چاہیے، کیوں کہ یہ لوگوں کو پیغام دے رہے ہیں کہ ڈاکا مارو، تو بڑا ڈاکا مارو، جیلوں میں سہولیات دینے کا مطلب بڑے ڈاکے مارنےکی اجازت ہے.

وزیراعظم نے کہا کہ عام افراد ایڑھیاں رگڑتے رہتے ہیں، مگر انصاف نہیں ملتا، ملک کا دیوالیہ کسی چھوٹے نے نہیں، انھیں بڑےلوگوں نےنکالا ہے.

اس موقع پر انھوں نے کہا کہ سرسید ایکسپریس کے افتتاح پر شیخ رشید کو مبارک باد دیتا ہوں، مہذب معاشرے میں ریلوے پر زیادہ زوردیا جاتا ہے، ریلوے کا36ارب سے خسارہ کم ہوکر 32ارب پر آگیا ہے، دیانت داری سے کام کرکے شیخ رشید نے واضح کیا کہ اداروں میں کرپشن ہے.

Comments

یہ بھی پڑھیں