The news is by your side.

Advertisement

دنیا بھر میں کرسمس کی تقریبات جاری

پاکستان سمیت دنیا بھرمیں مسیحی برادری سے تعلق رکھنے والے افراد آج کرسمس منا رہے ہیں،کرسمس کی تقریبات کا آغاز خصوصی دعائیہ تقریبات سے کیا گیا۔

دنیا بھر میں مسیحی برادری سے تعلق رکھنے والے دو ارب سے زائد افراد کرسمس تقریبات روایتی جوش و جذبےسے منا رہے ہیں، روم میں واقع عیسائت کے مرکز ویٹکن سٹی کے سینٹ پیٹرز چرچ میں خصوصی دعائیہ تقریب کا انعقاد کیا گیا۔

تقریب میں عالمی عیسائی پیشوا پوپ فرانسس نے شرکت کی اور خصوصی دعا کرائی، جسمیں لوگوں کو خود غرضی اور غرور سے بچنے اور کھلے دل کے ساتھ دل جیتنے کی تلقین کی، سینٹ پیٹرز چرچ میں دس ہزار سے زائد افراد نے خصوصی دعائیہ تقریب میں شرکت کی۔

یورپ میں شدید سردی کے باوجود مختلف ممالک میں شہروں کو نہایت خوبصورتی سے برقی قمقموں اور کرسمس ٹری سے سجایا گیا، یورپ بھر میں خصوصی دعائیں اور تحائف تقسیم کرنے کا سلسلہ جاری ہے، امریکا میں بھی کرسمس کے موقع پر پورے ملک کو انگ برنگہ لائٹوں سے سجا گیا، اس موقع پر کرسمس بازاروں میں خصوسی ڈسکاونٹ بھی دیا جارہا ہے۔

شہریوں کا کہنا ہے کہ کرسمس کے موقع پر ضروری اشیاء سستے داموں میں مل جاتی ہیں، شام میں جاری کرسمس کے موقع پر گرجا گھروں میں خصوصی دعائیں کی گئیں، جس میں امن سے رہنے کا پیغام دیا گیا، عراق میں رہنے والے مسیحی بھی کرسمس کا تہوار جوش و خروش کیساتھ منارہے ہیں۔

اس موقع پر لوگ ایک دوسرے کیساتھ خوشیاں اور تحائف بانٹنے میں مصروف ہیں، افغانستان مٰیں نیٹو اور اتحادی افواج کے اہل کاروں نے کرسمس مناتے ہوئے کہا کہ وہ اس خوشی کے موقع پر اپنے گھروں سے دور ہیں اور اپنے عزیز و اقاریب کو بہت یاد کررہے ہیں۔
        ا

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں