The news is by your side.

Advertisement

دوسرا ٹی ٹوئنٹی: قومی ٹیم میں دوتبدیلیوں کاامکان

لاہور: پاکستان اور زمبابوے کے درمیان دوسرا ٹی ٹوئنٹی آج قذافی اسٹیڈیم میں کھیلاجائے گا، آخری ٹی ٹوئنٹی کے قومی ٹیم میں دو تبدیلیوں کا امکان ہے۔

قذافی اسٹیڈیم میں ایک بار پھر میلہ سجنے کو تیارہے، شاہینوں نے نظریں کلین سوئپ پر جمالیں، قومی ٹیم نے دوسرے ٹی ٹوئنٹی کیلئے پریکٹس سے گریز کیا۔ میٹنگ میں بولنگ اور فیلڈنگ کے شعبوں میں خامیوں پرغور کیا گیا۔

مہمان ٹیم نےہیتھار تیز کرنے کیلئے ہفتے کے روز میں بھرپورپریکٹس کی، شاہینوں کے جشن میں رنگ میں بھنگ ڈالنے کیلئے دوسرا میچ جیتنے کی تمام تیاری مکمل کرلی گئی، دوسرے ٹی ٹوئنٹی بھی اسٹیڈیم تماشائیوں کے کھچاکھچ بھرارہے گا۔

میچ کے ٹکٹس پہلے ہی ہاتھوں ہاتھ فروخت ہوچکے ہیں، آخری ٹی ٹوئنٹی میچ کیلئے قومی ٹیم میں دو تبدیلیوں کا امکان ہے، بلاوم بھٹی اور عمراکمل کی جگہ حماد اعظم اورنعمان انور کو موقع دئیے جانے کاامکان ہے۔

قذافی اسٹیڈٖیم کے باہر سیکورٹی کے سخت انتظامات کیلئے جارہے ہیں، پاکستان اور زمبابوے کے درمیان دوسرا میچ شام سات بجے ہی شروع ہوگا، کامیابی کی صورت میں شاہین رینکنگ میں پانچویں پوزیشن بچانے میں کامیاب ہوجائیں گے، ناکامی ہوئی تو قومی ٹیم تنزلی کے بعد ساتویں نمبر پر پہنچ جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں