site
stats
اہم ترین

دہشتگردی پر قابو پانے کے لئے معلومات کا تبادلہ ہونا چاہئیے، نوازشریف

کٹھمنڈو: وزیرِاعظم نواز شریف نے سارک سربراہ کانفرنس سے خطاب میں شاندار انتظامات پر نیپالی وزیرِاعظم اور عوام کا شکریہ ادا کیا ۔

وزیرِاعظم نے کہا کہ خطے کی عوام کی ترقی اور خوشحالی کیلئے نیپال کے ساتھ ہے، انھوں نے کہا کہ پاکستانی عوام کی جانب سے نیک خواہشات کا پیغام لایا ہوں، سارک ممالک میں مذہبی اور ثقافتی ہم آہنگی ہونی چاہیئے ۔

وزیراعظم نوازشریف نے کہا ہے کہ دہشت گردی پرقابو پانے کے لئے سارک ممالک میں معلومات کا تبادلہ ضروری ہے، ایشیائی ممالک کی معاشی ترقی ایک دوسرے سے جڑی ہے۔

انھوں نے کہا کہ سارک ممالک کو کئی مسائل کا سامنا ہے، رکن ممالک کو غربت اور بھوک جیسے مسائل کا سامنا ہے، غربت کے خاتمے اور ترقی کیلئے مشترکہ کوششوں کی ضرورت ہے، دہشت گردی پر قابو پانے کیلئے کراس بارڈر معلومات کو شیئر کرنا ہوگا۔

نوازشریف نے کہا سارک ممالک کو قدرتی آفات سے نمٹنے کیلئے مشترکہ کوششیں کرنا ہوگی،  رکن ممالک کو باہمی اعتماد کو فروغ دینا چاہیئے۔

انکا کہنا تھا کہ خوشی ہے کہ تمام جنوبی ایشیائی ممالک میں جمہوریت ہے، سارک ممالک میں رابطے مضبوط نہ ہونے کے باعث تجارتی حجم کم ہے، پاکستان سارک کو خصوصی اہمیت دیتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top