site
stats
پاکستان

دہشتگرد کسی رعایت کے مستحق نہیں، شہباز شریف

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کا کہنا ہے کہ مظلوم لوگوں کے خون سے ہاتھ رنگنے والے کسی رعایت کے مستحق نہیں، ذمہ دار عناصر کو ہر صورت میں قانون کے شکنجے میں لایا جائے گا۔

وزیراعلٰی پنجاب شہباز شریف نے لاہور کے جنرل اسپتال کے دورے کے دوران سانحہ واہگہ بارڈر کے زخمیوں کی عیادت کی، وزیراعلٰی فردا فردا ہر زخمی کے پاس گئے اور خیریت دریافت کی، وزیراعلٰی نے زخمیوں کو بہترین مفت طبی سہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کی۔

اس موقعے پر وزیر اعلی نے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سانحہ واہگہ انتہائی افسوسناک واقعہ ہے، جس میں قیمتی جانیں ضائع ہوئی ہیں- واقعہ پر پوری قوم رنجید ہ ہے اور اس واقعہ کی جنتی بھی مذمت کی جائے، کم ہے، معصوم انسانوں سے بربریت کا کھیل کھیلنے والے عبرتناک سزا سے بچ نہیں پائیں گے قوم کو آج اتحاد اور اتفاق کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ اجتماعی کاوشوں اور مشترکہ سوچ اپنا کر انتہا پسندی اور دہشتگردی کا خاتمہ کیا جا سکتا ہے۔انہوں نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پوری قوم متحد ہے اور اتحاد کی قوت سے ملک کو دہشت گردی کے عفریت سے پاک کر کے امن کا گہوارہ بنائیں گے

سانحہ لاہور کے سینتالیس زخمی سروسز اسپتال، آٹھ جناح، دس میو بارہ جنرل اور تئیس گھرکی اسپتال میں زیرِ علاج ہیں، جن میں سے سات زخمیوں کی حالت نازک بتائی جا رہی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top