site
stats
اہم ترین

دہشت گردوں کے خلاف بلا تفریق کارروائی کی جائے، آرمی چیف

کوئٹہ: آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کوئٹہ میں ہیڈ کوارٹر سدرن کمانڈ کا دورہ کیا اور کہا کہ شدت پسندوں کے خلاف بلاامتیاز آپریشنز کیے جائیں، دہشت گردی ناقابل قبول ہے ۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے ہیڈکوارٹر سدرن کمانڈ کا دورہ کیا، یادگارہ شہدا پر بھی حاضری دی، انھیں بلوچستان کی سیکیورٹی صورتحال، کمانڈ کی جانب سے آپریشنل تیاریوں اور قیام امن کے لیے صوبہ بلوچستان میں جاری آپریشنز کی تفصیلات سے آگاہ کیا گیا۔

انہوں نے قانون نافذ کرنے والے اداروں کو صوبے میں امن و امان کے قیام کے لیے اقدامات کی ہدایت کی اور کہا کہ شدت پسندوں کے خلاف بلاامتیاز کارروائیاں کی جائیں ، انٹیلی جنس اور قانون نافذ کرنے والے ادارے مدد کریں۔

انھوں نے چین پاکستان اقتصادی راہداری کی فول پروف سکیورٹی کو یقینی بنانے کے عزم کا اظہار بھی کیا اور ایف ڈبلیو او اور این ایل سی کو صوبے میں سڑکوں کے نیٹ ورک کی تعمیر کی ہدایات بھی دیں۔

آ رمی چیف نے مزید کہا کہ صوبے میں امن کے قیام کے لیے فوج صوبائی حکومت کو تمام ضروری سہولیات، لیویز کی صلاحیت کو بڑھانے میں مدد اور تمام دور دراز علاقوں میں جاری منصوبوں کے لیے سکیورٹی فراہم کرے گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top