The news is by your side.

Advertisement

ذوالفقار مرز ا نے جو کیا اس کا فیصلہ عدالت کرے گی ، وزیرا علیٰ سندھ

کراچی: وزیر اعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے کہا ہے ک کوئی فرد قانون سے بالا تر نہیں، ذوالفقار مرزا نے جو کچھ کیا اس کا فیصلہ انسداد دہشتگردی کی عدالت کرے گی،جتنی قربانی آصف علی زرداری نے پیپلز پارٹی کیلئے دی کسی رہنما نے نہیں دی ۔

کراچی میں پریس کانفرنس کے دوران قائم علی شاہ کا کہنا تھا کہ قانون کی بالادستی پرہرصورت عمل کیاجائےگا، انہوں نے کہا کہ ہم سیاسی لوگ ہیں کلاشنکوف سےلوگوں کوہراساں نہیں کرتے ہیں۔

وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا تھا کہ آصف زرداری پرغلط الزامات لگائے،ماضی میں بھی شہید ذوالفقار علی بھٹو اورمحترمہ پر بھی الزامات لگائے گئے۔

انہوں نے کہا کہ ذوالفقارمرزامعلوم نہیں کس کی ایماپرالزامات لگارہے ہیں،قائم علی شاہ نے کہا کہ پارٹی کارکنوں کو ذوالفقارمرزاپر بہت غصہ ہے، انہیں عدالت کاسہاراپہلے لیناچاہیےتھا۔

 وزیر اعلیٰ نے کہا کہ پولیس کوچادراورچاردیواری کےاحترام کی ہدایت کی گئی تھی،انہوں نے کہا کہ ذوالفقار مرزا کیخلاف مقدمات کا فیصلہ اب انسدادہشت گردی عدالت کریگی۔

قائم علی شاہ نے کہا کہ آصف زرداری ایک فردنہیں ادارہ ہیں، وہ اور پیپلزپارٹی ایک ہیں، انکا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی کیلئے جتنی قربانی آصف زرداری نے کسی لیڈ ر نے نہیں دی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں