برطانوی پولیس کہیں نہیں گئی، پاکستان میں ہے، چوہدری نثار -
The news is by your side.

Advertisement

برطانوی پولیس کہیں نہیں گئی، پاکستان میں ہے، چوہدری نثار

اسلام آباد: وزیر داخلہ چوہدری نثار نے کہا ہے برطانوی پولیس اسلام آباد میں موجود ہے،عمران فاروق قتل کیس کے دوسرے ملزم تک رسائی کل دی جائے گی۔

لندن میٹرو پولیٹن پولیس نے عمران فاروق قتل کیس کے ایک ملزم سے تفتیش مکمل کرلی،وزیر داخلہ کہتے ہیں۔دوسرے ملزم تک رسائی جمعرات کو دی جائے گی چوہدری نثار نے برطانوی پولیس کو تیسرے ملزم تک رسائی کی بات بھی کی۔

 ان کہنا تھا تیسرے ملزم تک رسائی دینے کے معاملےپر مشاورت ہوگی۔ جو بھی فیصلہ ہوگا عید بعد ہی ہوگا، چوہدری نثار کا کہنا تھا عمران فاروق قتل کیس کی تفتیش آگے بڑھ رہی ہے ۔

دوسری جانب وفاقی وزیر داخلہ نے دو ٹوک موقف اختیار کیا، چوہدری نثار نے کہا رینجرز کوئی سیاسی فورس نہیں، رینجرز سے متعلق منفی بیانات سن کربہت افسوس ہوا وزیر داخلہ نے کہا وزیراعلی سندھ سے بات ہوئی ہے،اطمینان ہے کہ رینجرزکی مدت میں ختم ہونے سے پہلے توسیع ہو جائے گی۔

 چوہدری نثار کا کہنا تھا رینجرز سے متعلق کسی کو خدشات ہیں تو بیٹھ کر بات کرے پہلےرینجرزکی تعریف کی جاتی تھی اب لوگ پکڑگئے توتقریریں کی جارہی ہیں۔

 وزیر داخلہ چوہدری نثار کا کہنا تھا رینجرزکراچی میں قانون اور ضابطے کےمطابق تعینات ہے،رینجرز نے کراچی کے حالات کو کنٹرول کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں