site
stats
پاکستان

رینجرز کو صرف کراچی میں اختیارات کے استعمال کی اجازت

کراچی : سندھ کو ایک بار پھر شہری اور دیہی کی تقسیم عطا کر دی گئی،رینجرز اب صرف ایک ماہ کیلئے کراچی میں اختیارات استعمال کرسکیں گے۔

سائیں سرکار نے رینجرز کے چھاپے، گرفتاری اور تفتیش کے اختیارات صرف کراچی تک محدود کردیئے، سندھ میں رینجرز کا قیام طویل عرصے سےمسئلہ بنا ہوا ہے، نہ صوبائی حکومت رینجرز کی موجودگی سے خوش ہےنہ کچھ اور سیاسی جماعتیں، لیکن رینجرز کی موجودگی اور اختیارات ایک ایسی حقیقت بن چکی ہے جس سے چھٹکارہ مشکل ہی نہیں نا ممکن بھی نظر آ تا ہے۔

اگر ایسا ہے تو پھر اندرون سندھ سے تعلق رکھنے والے دہشت گرد، بھتہ خور، اغواء کار رینجرز کی کارروائیوں سے محفوظ ہوجائیں گے، اور دیگر مقامات سے دہشت گرد اور جرائم پیشہ عناصر روپوش ہونے کیلئے اندرون سندھ منتقل ہوسکتے ہیں.

تیس جون کو رینجرز کے اختیارات کی مدت مکمل ہوئی توخدا خدا کر کے پیپلز پارٹی کی حکومت نے رینجرز کے اختیارات میں ایک ماہ کی توسیع کر دی لیکن وہ صرف کراچی کیلئے کی گئی۔

شاید حکومت سمجھتی ہے کہ امن و امان کا مسئلہ صرف کراچی میں ہے لیکن شاید وہ نہیں جانتی کہ رینجرز کو صرف کراچی میں اختیارات دینے کے اقدام سے سندھ کی تقسیم کا نعرہ لگانے والوں کو کتنی تقویت ملے گی، کیا سندھ کے دیگر پانچ ڈویژنوں میں راوی چین ہی چین لکھ رہا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top