The news is by your side.

Advertisement

زیادتی ہورہی ہے لیکن پھربھی فوج کےساتھ ہیں، الطاف حسین

کراچی: ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نےکہا ہےکہ صولت مرزا کوڈیتھ سیل میں بیان رٹایا گیا، ایم کیوایم الطاف حسین کےبغیرقبول ہےتو میں الگ ہوجاتا ہوں،زیادتی ہورہی ہےلیکن پھربھی فوج کےساتھ ہیں۔

ایم کیوایم کے 31ویں یوم تاسیس کے سلسلے میں شکاگو،نیویارک، ٹورنٹو،کیلگری اور مونٹریال سمیت امریکہ اورکینیڈاکے 20سے زائد شہروں میں منعقدہ اجتماعات سے ٹیلیفونک خطاب کرتے ہوئے متحدہ قومی مومنٹ کےقائدالطاف حسین نے امریکا اورکینڈا میں ٹیلی فونک خطاب میں کہا کہ ایم کیوایم میں جرائم پیشہ افرادکی کوئی گنجائش نہیں، ہمارے گھروں پرچھاپےمارکربےگناہوں کوگرفتارکیا جارہا ہے پھربھی پاک فوج کےساتھ ہیں۔

انہوں نے کہا کہ صولت مرزاکوکال کوٹھری میں ایک اسکرپٹ رٹایا گیا، پھانسی سے ایک دن قبل بیان کی ویڈیو ٹی وی چینلزکوپہنچائی گئی اورخوب ڈھول پیٹا گیا۔

الطاف حسین کا کہنا تھا کہ دنیا میں آج تک ایسی کوئی مثال نہیں ملتی،صولت مرزاکےزریعےبیہودہ الزام لگوائےگئے،ایم کیوایم پر الزامات لگواکر دنیا بھرمیں ایم کیوایم کاامیج خراب کرنے اوراسے دنیاکی نظروں میں مطعون کرنے کاعمل کیاہے۔

 انہوں نے کہاکہ سپریم کورٹ نے کراچی بدامنی کیس میں تمام سیاسی ومذہبی جماعتوں میں عسکری ونگز ہونے کاذکرکیاتھالیکن صرف ایم کیوایم کی بات کی جاتی ہے ۔کہاگیاتھاکہ کراچی میں آپریشن بلاامتیازہوگالیکن ایم کیوایم کونشانہ بنایاجارہاہے اورآپریشن کے آغازکے بعد سے اب تک ایم کیوایم کے سوسے زائد کارکنان شہید، سینکڑوں گرفتاراوردرجنوں لاپتہ ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ کراچی آپریشن میں ایم کیوایم کونشانہ بنایا جارہا ہے، سارےمتعصب تجزیہ کارکہتےہیں ایم کیوایم اچھی اورقبول ہے اگرالطاف حسین الگ ہوجائیں، اگر میرےبغیرایم کیوایم قبول ہے توالگ ہوجاتاہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ قائداعظم محمدعلی جناح کے خواب کے مطابق پاکستان میں جمہوری اورلبرل معاشرہ قائم کرنا چاہتے ہیں۔ ایم کیوایم لبرل، روشن خیال اور جمہوریت پسندجماعت ہے جو مذہبی رواداری اورفرقہ وارانہ ہم آہنگی پر یقین رکھتی ہے۔،

ایم کیوایم کی پریس ریلزکےمطابق کارکنوں نےاس پیش کش پرنامنظورکےنعرے لگائے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں