site
stats
اہم ترین

سابق صدرآصف زرداری اورالطاف حسین میں ٹیلی فونک رابطہ

کراچی :پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین اور سابق صدر آصف زرداری اور ایم کیوایم کے قائد الطاف حسین کے درمیان ٹیلی فونک رابطہ ہوا، دونوں رہنماؤں نے ٹیلیفون پر سیاسی صورتحال اور ملک کودرپیش ان گنت مسائل پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔

زرائع کے مطابق دونوں رہنماؤں نے سیاسی صورتحال اور ملک کودرپیش ان گنت مسائل پر تفصیلی تبادلہ خیال کے ساتھ ساتھ بین الاقوامی مسائل پر بھی سیر حاصل گفتگو کی، دونوں رہنماؤں کے درمیان ماضی کی تلخیوں، بدگمانیوں اور ناانصافیوں کے بارے میں بھی تفصیلی تبادلہ خیال ہوا۔

اس موقع پر سابق صدرآصف علی زرداری نے کہا کہ اردو بولنے والوں کا بھی سندھ پر اتنا ہی حق ہے جتنا سندھی بولنے والوں کاحق ہے، انہوں نے کہاکہ اگردونوں جماعتوں کے مابین دوبارہ ساتھ چلنے کا معاہدہ ہوا تو میں یقین دلاتا ہوں کہ اس مرتبہ 40/60 کے طے شدہ معاہدے پر مکمل دیانتداری کے ساتھ عمل ہوگا۔

دونوں رہنماؤں کے مابین سینیٹ کے الیکشن کے معاملات پر بھی تفصیلی اورمثبت پیش رفت ہوئی، اس سلسلے میں جلد ہی دونوں جماعتوں کے رہنماؤں کے درمیان تفصیلی بات چیت کا آغاز ہوگا۔

سابق صدرآصف زرداری اور الطاف حسین  نے سابق وفاقی وزیرِداخلہ رحمان ملک سمیت ان تمام رہنماؤں کے کردار کو سراہا، جو لڑائی جھگڑے کے بجائے مفاہمت اوراتحاد و یکجہتی پر یقین رکھتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top