سابق صدر آصف زرداری کل نیب کی عدالت میں پیش ہوں گے -
The news is by your side.

Advertisement

سابق صدر آصف زرداری کل نیب کی عدالت میں پیش ہوں گے

سابق صدر آصف زرداری اسلام آباد پہنچ گئے کل وہ نیب کی عدالت میں پیش ہوں گے،حفاظتی انتظامات کرلئے گئے، اعتزاز کہتے ہیں سیاستدان عدالت کا سامنا کرتے ہیں اور جرنیل بیمار پڑجاتے ہیں،رحمان ملک کا کہناہے کہ ہتھکڑیاں،جیلیں،عدالتیں پیپلزپارٹی کیلئے نئی بات نہیں۔

سابق صدر آصف زرداری نیب میں پیشی کیلئے اسلام آباد پہنچ گئے،کارکنوں کی بڑی تعداد نے سابق صدر کا استقبال کیا۔اے آر وائی نیوز سے گفتگو میں آصف زرداری کے وکیل اور سینیٹر اعتزاز احسن کا کہناہے کہ سابق صدر پھر قوم کو بتائیں گے کہ جرنیل اور سیاست دان میں کیا فرق ہے۔ سیاستدان عدالت کا سامنا کرتے ہیں جبکہ جرنیل بیمار پڑ جاتے ہیں،سابق صدرآصف زرداری کی اسلام آباد آمد پر سابق وزیر داخلہ رحمان ملک کا کہناتھا کہ حکومت نے شروعات کردی ہیں، ہتھکڑیاں ،جیلیں اور عدالتیں پیپلزپارٹی والوں کیلئے نئی بات نہیں۔

آصف زرداری کی نیب عدالت میں متوقع آمدکا سیکیورٹی پلان بھی تیار کر لیا گیا ،فول پروف سیکیورٹی فراہم کی جائے گی۔ زرداری ہاؤس اورنیب عدالت کے باہر اضافی نفری تعینات کی جائے گی ،حفاظتی انتظامات کی نگرانی ایس پی،ڈی ایس پی اور دو انسپکٹر کریں گے،سیکیورٹی کے لئے ساٹھ سے زائد پولیس اہلکار بھی تعینات ہوں گے ۔
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں