The news is by your side.

Advertisement

سال دو ہزار تیرہ قومی کرکٹ ٹیم کیلئے انتہائی کامیاب ثابت ہوا

پاکستان کرکٹ ٹیم کے لئے دو ہزار تیرہ کا سال بہت ہی کامیاب ثابت ہوا، رواں سال قومی ٹیم نے ون ڈے اور ٹیسٹ سیریزملاکر سات سیریز اپنے نام کی، مصباح الحق سال کے سب سے کامیاب بلے باز اور سعید اجمل سال کے سب سے کامیاب بولر رہے۔

دو ہزار تیرہ پاکستان کرکٹ ٹیم کی کامیابیوں کا سال رہا اور اس کا سہرا جاتا ہے قومی ٹیم کے بیٹسمینوں اور بولرز کو۔ خاص طور پر جادوگر سعید اجمل اور کپتان مصباح الحق کو، جنھوں نے اپنی شاندار کارکردگی سے ٹیم کو کئی اہم مواقعوں پر جیت دلوائی۔

دوہزار تیرہ کے سب سے کامیاب بلے بازوں کی فہرست میں قومی ٹیم کے مصباح الحق سب سے آگے ہیں۔ مصباح نے سال میں سب سے زیادہ پندرہ نصف سنچریوں کا ریکارڈ بناتے ہوئے ایک ہزار تین دو تہتر رنز بنائے۔ بولنگ میں پاکستانی بولر سب سے آگے رہے۔

کینگ آف دوسرا سعید اجمل نے تمام بولرز کو پیچھے کرتے ہوئے سال دو ہزار تیرہ میں باسٹھ شکار کیے۔ پاکستان کی اچھی کارکردگی کا کریڈٹ سعید اجمل اور مصباح الحق کوہی نہیں بلکہ پوری ٹیم کو جاتا ہے۔

اسی ٹیم ایفرٹ کی وجہ سے پاکستانی شاہین رواں سال بھارت، جنوبی افریقہ اور سری لنکا جیسی مضبوط ٹیموں کو شکست سے دوچار کرنے میں کامیاب رہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں