The news is by your side.

Advertisement

سال 2013 : قومی کرکٹ ٹیم کیلئے کامیاب ثابت ہوا

پاکستان کرکٹ ٹیم کے لئے دو ہزار تیرہ کا سال اچھا رہا، غیر ملکی سرزمین پرقومی ٹیم کی پرفارمنس قابل ذکر رہی، پاکستان نے بھارت ، ویسٹ انڈیز اور جنوبی افریقہ کو ان ھی کے ملک میں جا کر ہرایا۔ پاکستان کرکٹ ٹیم کے لئے سال دو ہزاد تیرہ کامیابیوں کا سال رہا۔

پاکستان نے سال کا آغاز روایتی حریف بھارت کو ان ہی کے ہوم گراؤنڈ پر شکست دے کر کیا۔۔ جنوبی افریقہ میں قومی ٹیم وہ کارکردگی نہ دکھا سکی جس کی ان سے توقع تھی، پاکستان ٹیم کو ٹیسٹ سیریز اور پھر ون ڈے سیریز میں شکست کا سامنا کرنا رہا۔

آخری چیمپینز ٹرافی سے قبل پاکستان نے آئرلینڈ اور اسکاٹ لینڈ کے خلاف کامیابی حاصل کی۔ لیکن چیمپیئنز ٹرافی میں گرین شرٹس توقعات پر پورا نہ اترسکے۔ ویسٹ انڈیز کیخلاف پاکستانی شاہینوں نے ایک بار پھر کم بیک کرتے ہوئے پہلے ون ڈے سیریز جیتی اور پھر دو ٹی ٹوئنٹی میچز میں کلین سوئپ شکست دی۔ یو اے ای میں ورلڈ نمبر ون جنوبی افریقہ کے خلاف ٹیسٹ سیریز ڈرا کی۔ ون ڈے میں قومی ٹیم ہوم کنڈینشز کا فائدہ نہ اٹھا سکی اور سیریز چار ایک سے ہار گئی۔

جنوبی افریقہ سے جوابی سیریز میں پاکستان نے حیران کن طور پر نئی تاریخ رقم کی اور یوں مصباح الحق کی قیادت میں پاکستان پروٹیاز کو ان ھی کے دیس میں شکست دینےوالی پہلی ایشیائی ٹیم بنی۔ سال دو ہزار تیرہ کی آخری سیریز میں پاکستان نے لنکن ٹائیگرز کو چاروں شانے چت کیا اور ون ڈے سیریز سیریز تین دو سے اپنے نام کی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں