The news is by your side.

Advertisement

سال 2013پاکستانی ٹیم کے کپتان مصباح الحق اور سعید اجمل کے نام

پاکستان کی رواں سال ون ڈے کرکٹ میں عمدہ کارکردگی کا سہرہ جادوگر اسپنر سعید اجمل اور مصباح الحق کو جاتا ہے، اجمل سال میں سب سے زیادہ وکٹیں اور مصباح سال میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی ہیں۔

دوہزار تیرہ کا سال پاکستانی ٹیم کے کپتان مصباح الحق اور سعید اجمل کے نام رہا، دونوں کھلاڑیوں نے ٹیم کے لئے متعدد فتوحات حاصل کیں، رواں سال ون ڈے میں پاکستان کی شاندار کارکردگی کا تمام کریڈٹ ماہر سعید اجمل کو جاتا ہے، جنھوں نے اپنی جادوگری سے بڑے بڑے بلے بازوں کو پریشان کیا اور تمام بیٹسمیوں کے لئے درد سر بنے رہے۔

سعید اجمل نے سال دو ہزار تیرہ میں ریکارڈ سب سے زیادہ چھپن شکار کئے، جادوگر اسپنر کے پاس اس ریکارڈ کو مزید مستحکم کرنے کے لئے ابھی دو میچز ا ور ہیں، بیٹنگ میں پاکستانی ٹیم کی بیٹنگ کا بوجھ اٹھانے والے کوئی اور نہیں بلکہ مصباح الحق ہیں، جو سال کے سب سے کامیاب بلے باز ہیں۔

ٹک ٹک کے نام سے مشہور مصباح بوم بوم بنے اور کئی ریکارڈ اپنے نام کر ڈالے، مصباح نے اب تک تیرہ سو بائیس رنز بنا لئے ہے، جس میں ریکارڈ چودہ نصف سنچریاں بھی شامل ہے، سری لنکا کے خلاف آخری دو ون ڈے میں دونوں کھلاڑی نہ صرف ریکارڈ مزید بہتر بناسکتے ہیں بلکہ سال کا اختتام بھی جیت کے ساتھ کرسکتے ہیں۔
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں