The news is by your side.

Advertisement

سانحہ قاسم آباد:حکومتی تحقیقاتی ٹیم پراعتماد نہیں،عمران خان

ملتان: عمران خان نے سانحہ قاسم باغ کی شفاف تحقیقات کامطالبہ کردیاکہتے ہیں حکومتی کمیٹی پراعتماد نہیں۔عمران خان نے سانحہ قاسم باغ کیلئے تشکیل دی گئی حکومتی کمیٹی پرعدم اعتماد کااظہار کردیا کہتے واقعے کی شفاف تحقیقات جج کے ماتحت ہونی چاہئے۔ وہ ملتان میں پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے۔

عمران خا ن نے بتایا پارٹی سطح پربھی تحقیقات کی جارہی ہیں ان کاکہناتھا یہ سوال سب سے اہم ہے کہ دروازوں کوباہر سے تالاکس نے لگایا۔ قاسم باغ سانحہ میں جاں بحق افراد کے لواحقین سے ملتان میں تعزیت کے موقع پرعمران خان نے سرگودھا جلسے کی نگرانی خود سنبھالنے کابھی اعلان کیا۔عمران خان نے ملالہ یوسف زئی کو نوبل انعام ملنے پر انہیں مبارکبا د بھی دی۔

عمران خان جاں بحق سلیم اللہ،معاویہ اور سلمان کےگھر گئے اور ان کے لواحقین سے تعزیت کی ، امدادی رقوم اور ہرمتاثرہ خاندان میں ایک شخص کو ملازمت دینے کااعلان کیا۔معاویہ کے اہل خانہ نے 8 لاکھ روپے کا امددادی چیک شوکت خانم کے نام عمران خان کو واپس کردیا۔

علاوہ ازیں پاکستان تحریک انصاف ضلع ملتان کے صدر اعجاز جنجوعہ نے عمران خان کے ساتھ نہ بیٹھنے اور پریس کانفرنس کی اطلاع نہ دینے کیخلاف پریس کانفرنس کا بائیکاٹ کر دیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں