site
stats
پاکستان

سانحہ پشاور آج بھی ذہنوں میں تازہ ہے، عمران خان کا ٹوئیٹ

اسلام آباد: پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان کا کہنا ہے کہ قوم کی حفاظت کے لیے دہشتگردی کے خلاف جنگ جاری رکھیں گے۔

پاکستان تحریکِ انصاف کے چیئرمین عمران خان نے ٹوئیٹر پیغام میں کہا ہے کہ ایک ماہ گزرنے کے بعد بھی سانحہ پشاور ذہنوں میں تازہ ہے، ان کاکہنا تھا کہ آرمی پبلک اسکول کے بچوں کی جرات اور ان کے والدین کے عزم پر انہیں سلام پیش کرتا ہوں، تمام دعائیں اور ہمدردیاں شہید بچوں کے والدین کے ساتھ ہیں۔

اپنے پیٖغام میں انہوں نے کہا کہ دہشتگردی کے خلاف جنگ کو جاری رکھیں گے۔

واضح رہے کہ دو روز قبل عمران خان نے آرمی پبلک اسکول کا دورہ کیا، اسکول پہنچنے پر شہید بچوں کے مشتعل والدین نے احتجاجی مظاہرہ کیا اور عمران خان کا گھیراؤ کرلیا تھا۔

جب عمران خان بچوں کیلئے دعائے مغفرت کررہے تھے تو اسی اثناء میں ایک شہید بچے اسفند کی والدہ سیکورٹی حصار توڑتے ہوئے عمران خان کے قریب پہنچ گئیں اوران کا گریبان پکڑ کر کہا کہ ہمیں ہمارے بچوں کے خون کا حساب دیا جائے۔

ان کا کہنا تھا کہ ’’تم یہاں ہمارے لئے نہیں بلکہ میڈیا، اخبارات اور اپنی نئی دلہن کو سیر کرانے کے لئے آئے ہو، ہمیں اس کی کوئی ضرورت نہیں ہم نے آپ کو ووٹ دے کرغلطی کی۔

دوسری جانب آرمی پبلک اسکول کے اندر بچوں نے عمران خان کا پرتپاک استقبال کیا، بچوں نےعمران خان کے ساتھ تصویریں کھنچوائیں جبکہ بچوں نے عمران خان کی اہلیہ ریحام خان سے آٹو گراف بھی لئے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top