The news is by your side.

Advertisement

سرگودھا: سرکاری اسکول میں بم کی افواہ، شہریوں کا احتجاج

سرگودہا:  نواحی بستی حیدرآبادٹاؤن کے گورنمنٹ گرلزہائرسیکنڈری اسکول میں بم دھماکہ کی افواہ سینکڑوں مردخواتین بچوں اور والدین کا اسکول کے باہراحتجاجی مظاہرہ ،عوامی احتجاج پر پولیس کی بھاری نفری پہنچ گئی ،بم ڈسپوزل اسکواڈ اور سراغ رساں کتے طلب ،اسکول کا سرچ آپریشن،اسکول کی ناقص سیکورٹی پرمظاہرین کی انتظامیہ اور حکومت  کے خلاف نعرے بازی ۔

تفصیلات کے مطابق سرگودہاکی نواحی بستی حیدرآبادٹاؤن کے گورنمنٹ گرلزہائرسیکنڈری اسکول میں بم دھماکہ کی افواہ پر سینکڑوں مردخواتین اور بچے دھاڑیں مارتے ہوئے اسکول کے باہر جمع ہوگئے۔

اپنی بچیوں کے لئے فکرمند والدین اوراہل علاقہ نے پولیس اور انتظامیہ کے تاخیرسے پہنچنے پراحتجاج شروع کردیا، سیکورٹی دواور گونوازگوکے نعرے لگاتے ہوئے اہل علاقہ نے بتایاکہ اس اسکول انتظامیہ کو چندروزقبل سے دھمکی آمیز پیغامات موصول ہورہے تھے لیکن انتظامیہ نے اسکول کی سیکورٹی کیلئے خاطرخواہ انتظامات نہیں اٹھائے۔

لوگوں کے احتجاج پر پولیس کی بھاری نفری اسکول پہنچی جبکہ بم ڈسپوزل اسکواڈبھی طلب کرلیاگیا۔ بم ڈسپوزل اسکواڈ، سراغ رساں کتوں اور پولیس کی مددسے سرچ آپریشن مکمل کرلیاگیاہے۔

والدین اور اہل علاقہ کا کہناہے کہ اس اسکول کو پہلے بھی دھمکی آمیز پیغامات موصول ہوئے ہیں لیکن انتظامیہ اور پولیس نے سنجیدگی سے حفاظتی اقدامات پر توجہ نہ دی۔

اہل علاقہ اور والدین اسکول میں بم دھماکہ کی افواہ سنتے ہی علاقہ بھرمیں کہرام مچ گیا،ماؤں کا کہناہے کہ جہاں بچیوں کی حفاظت نہیں ہم اپنی بچیوں کو ایسے اسکول میں نہیں پڑھائیں گی۔

ڈی ایس پی صدرکاکہناہے کہ صبح پرنسپل کو دھمکی آمیزکال وصول ہوئی کہ یہاں دھماکہ کیاجائے گا،اس پر انکوائری کررہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں