site
stats
پاکستان

سرگودہامیں پی ٹی آئی کے جلسے کی تیاریاں عروج پر

سرگودہا: کپتان کی آمد سے قبل سرگودہامیں سیاسی پنڈال سج گیا،اسپورٹس اسٹیڈیم میں میلے کا سماں، ہرطرف پی ٹی آئی کے پرچموں کی بہار،لوگوں کی بڑی تعداد جلسہ کی تیاریوں میں مصروف ،عمران خان کے فقیدالمثال استقبال کی تیاریاں جاری،فضامیں منچلوں کے گونوازگوکے نعرے،ترانوں پر رقص۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کل سترہ اکتوبرکو اسپورٹس اسٹیڈیم سرگودہا میں عوامی طاقت کے مظاہرے کیلئے تیارہے،اسپورٹس اسٹیدیم میں ہرطرف پی ٹی آئی کے متوالوں کاراج ہے خاص طورپر نوجوان خاصے پرجوش دکھائی دیتے ہیں جو جلسہ کے نظام کو خوب سے خوب تر بنانے میں مصروف ہیں۔

پی ٹی آئی کے ترانوں پر متوالوں کا رقص بھی جاری ہے اور فضاؤں میں گونوازگوکانعرہ بھی باربارگونجتاسنائی دیتاہے، پی ٹی آئی عہدیداروں کا کہناہے کہ کل کا جلسہ سرگودہاکی نئی تاریخ رقم کرے گا۔

سرگودہاکے اسپورٹس اسٹیڈیم میں ایک لاکھ کے قریب افراد کی گنجائش موجودہے جبکہ غیرجانبدارمبصرین کے مطابق کل کے جلسہ میں ڈیڑھ سے دولاکھ افرادکے آنے کی توقع ہے۔

پاکستان تحریک انصاف نے الیکشن 2011میں 28اپریل کو بھی اسی اسٹیڈیم میں جلسہ کیاتھااس وقت جلسہ تو کامیاب تھا لیکن اسے بہت بڑا یا تاریخی جلسہ قرارنہیں دیاجاسکتاہے، لیکن سترہ اکتوبرکو ہونے والے جلسہ کے بارے کہاجارہاہے کہ یہ تاریخ سازہوگا۔

ضلع سرگودہاکو مسلم لیگ ن کا گڑھ سمجھا جاتاہے اورگیارہ مئی کوہونے والے عام انتخابات میں قومی اسمبلی کی پانچ کی پانچ اور صوبائی اسمبلی کی گیارہ میں سے دس نشستوں پرمسلم لیگ ن کے امیدوراکامیاب ہوئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top