The news is by your side.

Advertisement

سری لنکن بلے بازوں نے پاکستانی بولرزکا ڈٹ کرمقابلہ کیا

پاکستان کرکٹ ٹیم کا مضبوط قلعہ اس کی بولنگ لائن ہے۔ لیکن سری لنکا نے ون ڈے سیریز کے ابتدائی دو میچز میں بتادیا کہ ان کے بیٹسمین دنیا کے بہترین بولرز کا ڈٹ کر سامنا کرنے کی بھرپور صلاحیت رکھتے ہیں۔ سری لنکا نے سیریز میں پاکستان کے لئے خطرے کی گھنٹی بجادی ہے ۔

دبئی ون ڈے میں سری لنکن بیٹسمینوں نے کپتان کے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کے فیصلے کی لاج رکھی  اورایک بڑا ہدف حاصل کرلیا۔ سعید اجمل، حفیظ آفریدی اور جنید بھی سری لنکا کو روک نہ پائے۔ پاکستان کرکٹ ٹیم کا مضبوط قلعہ اس کی بولنگ لائن ہے۔  لیکن دنیا کے بہترین اسپن اٹیک کے سامنے سری لنکا نے بھی بتادیا کہ ان کے بلے باز بھی کسی سے کم نہیں ہیں۔

شارجہ میں کھیلے گئے پہلے ون ڈے میں پاکستان کے پہاڑ جیسے ہدف کو پاش پاش کرنے میں حریف بلے بازوں نے کوئی کسر نہیں چھوڑی تھی، لیکن خوش قسمتی سے پاکستان میچ ضرورجیت گیا۔ سیریز اب ایک ایک سے برابر ہے۔

سری لنکن ٹیم نے پاکستان کو بتادیا کہ آئندہ میچز میں ٹاس ان کے لئے اہم نہیں ہوگا۔ پاکستانی ٹیم کو بھی اب مربوط حکمت عملی اپنانا ہوگی۔ اب سیریز میں برتری کے لئے دونوں ٹیمیں ایک بار پھر شارجہ کے میدان میں آمنے سامنے ہوں گی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں