site
stats
سندھ

سندھ اسمبلی کے اراکین کا خیر پور حادثے پر اظہار افسوس

کراچی: سندھ اسمبلی میں اراکین نے خیرپورٹریفک حادثے پر اظہار افسوس کرتے ہوئے وفاقی اور صوبائی حکومت سے نیشنل ہائی وے کا ترقیاتی کام فوری مکمل کرنے کا مطالبہ کیاہے۔ صوبائی اسمبلی کے اراکین کا کہنا تھا کہ قومی شاہراہ پر ہر پچاس کلو میٹر پرایمرجنسی سینٹرقائم کیے جائیں۔

سندھ اسمبلی کااجلاس آج اسپیکر آغا سراج درانی کی زیر صدارت شروع ہوا تو حکومتی اوراپوزیشن ارکان نے خیر پور کے المناک حادثے میں قیمتی جانوں کےضیاع پراظہارافسوس کرتےہوئےمتاثرین کوفوری معاوضہ اورزخمیوں کو بہترین طبی سہولیات دینے کا مطالبہ کیا۔

صوبائی وزیر جام مہتاب ڈہرکا کہنا تھا کہ ابتدائی تحقیقات میں ڈرائیورکی غفلت کا پتہ چلا ہے۔ خواجہ اظہارالحسن نے قومی شاہراہ پر المناک ٹریفک حادثات کا حوالہ دیتے ہوئےکہاکہ روڈسیفٹی کیلیےسندھ اسمبلی کی قرارداد پر عمل نہیں ہوا۔

خواجہ اظہار الحسن اسپیکر کی رولنگ پر شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ چیف سیکریٹری سندھ سے قرارداد پر عملدرآمد کے لیے اقدامات کا معلوم کیا جائے گا۔ شرجیل انعام میمن قائد حزب اختلاف شہریارمہر و دیگراپوزیشن ارکان نے مطالبہ کیا کہ ہائی وے کی تعمیرفوری مکمل کی جائے۔

شہریار مہر نصرت سحرعباسی نے کہاکہ کمشنرسکھرنے دوگھنٹے بعد نوٹس لیاڈپٹی کمشنرخیرپورسوئےہوئےتھے اورانہوں نےبس حادثےکاکوئی نوٹس نہیں لیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top