سندھ اور پنجاب میں بلدیاتی انتخابات 20 ستمبر کو ہونگے، الیکشن کمیشن -
The news is by your side.

Advertisement

سندھ اور پنجاب میں بلدیاتی انتخابات 20 ستمبر کو ہونگے، الیکشن کمیشن

اسلام آباد: الیکشن کمیشن نے کہا ہے کہ سندھ اور پنجاب میں بلدیاتی انتخابات 20 ستمبر کو ہونگے، ملک کے تین صوبوں میں بلدیاتی انتخابات کا شیڈول 28 جولائی جبکہ 24 اگست کو امیدواروں کی حتمی فہرست جاری کی جائے گی۔

سیکرٹری الیکشن کمیشن شیر افگن نے اسلام آباد میں میڈیا بریفنگ کے دوران بتایا کہ خیبرپختونخواہ، پنجاب اور سندھ کیلئے 50کروڑ بیلٹ پیپرز کی چھپائی ہوگی تاہم تینوں سرکاری پرنٹنگ پریس نے بلدیاتی انتخابات کیلئے بیلٹ پیپرز مقررہ مدت میں چھاپنے سے معذرت کرلی ہے۔

 سیکرٹری الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ پنجاب اور سندھ کیلئے چالیس سے بیالیس کروڑ جبکہ خیبرپختونخواہ کیلئے آٹھ سے دس کروڑ بیلٹ پیپرز کی چھاپے جائینگے۔ بلدیاتی انتخابات کیلئے25 روز میں 50 کروڑ بیلٹ پیپرز چھاپے جائیں گے ۔

 شیرافگن نے بتایا کہ سیکیورٹی پرنٹنگ پریس کراچی نے 6لاکھ بیلٹ پیپرز یومیہ چھاپنے کی یقین دہانی کرائی ہے، پرنٹنگ کارپوریشن آف پاکستان ساڑھے سات کروڑبیلٹ پیپرز 25روز میں چھاپے گا، پوسٹ آفس فاونڈیشن نے 2 کروڑ بیلٹ پیپر 25 روز میں چھاپنے کی یقین دہانی کرائی ہے۔ بقیہ بیلٹ پیپرز کی چھپائی کیلئے پرائیویٹ پرنٹگ پریس سے رابطہ کیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں