site
stats
پاکستان

سوشل میڈیا پر رینجرزکیخلاف پیغامات سے کوئی تعلق نہیں، الطاف حسین

لندن: متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے  کہا ہے کہ ایم کیوایم میں کوئی عسکری ونگ نہیں ہے، کچھ لوگ سوشل میڈیا پر ایم کیوایم کا نام استعمال کرکے سازش کررہے ہیں، اگر چند افراد نےقانون ہاتھ میں لیا تو یہ ان کا ذاتی فعل تھا، پارٹی کی پالیسی ہرگز نہیں۔

قائد الطاف حسین کا کہنا تھا کہ ایم کیوایم جمہوری ، لبرل، ترقی پسند خیالات اور عدم تشدد پر یقین رکھنے والی جماعت ہے، انکا کہنا تھا کہ انہیں اطلاع ملی ہے کہ بعض عناصر سوشل میڈیا پر خود کو ایم کیوایم کا ظاہر کرکے پولیس اور رینجرزاہلکاروں سے محاذ آرائی کے پیغامات کا تبادلہ کر رہے ہیں۔

الطاف حسین نے ایم کیوایم کےذمہ داران اور کارکنوں ایک بار پھرسختی سے یاد دہانی کرائی ہےکہ وہ امن پسند ی کادرس کوہرگز نہ بھولیں۔

انہوں نے کہا کہ ایم کیوایم، قانون نافذ کرنیوالے کسی بھی ادارے سے محاذ آرائی نہیں چاہتی بلکہ اپنے ساتھ ہونیوالی ناانصافیوں کیخلاف آئین وقانون کےدائرے میں رہتے ہوئے پرامن احتجاج پر یقین رکھتی ہے۔

الطاف حسین نےکہا کہ جو لوگ سوشل میڈیا پر رینجرز، پولیس سمیت قانون نافذ کرنیوالے اداروں سے محاذآرائی کا درس دے رہے ہیں، ان کا ایم کیوایم سے کوئی تعلق نہیں، انہوں نے اسے ایم کیو ایم کو بدنام کرنیکی سازش قرار دیا۔

انکا کہنا تھا کہ ایسےعناصر کا متحدہ سے کوئی تعلق نہیں اپنے ساتھ ہونے والی ناانصافیوں کے خلاف آئین وقانون کے دائرے میں رہتے ہوئے احتجاج کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top