سونامی آج اسلام آباد سے ٹکرائےگا،اسٹیج تیار -
The news is by your side.

Advertisement

سونامی آج اسلام آباد سے ٹکرائےگا،اسٹیج تیار

اسلام آباد : سرد موسم میں سونامی رضا کاروں نے اپنے رقص اور نعروں سے جلسہ گاہ کو گرما دیا،اسلام آباد تحریک انصاف کے رنگوں میں ہے رنگا ہوا۔پی ٹی آئی نے جلسے کی بھرپور تیاری کرلی ہے۔ ٹائیگرز کا ۔جوش و خروش  دیدنی ہے۔آج مارچ ہوگا یا ڈبل مارچ اس کا فیصلہ ہونا ابھی باقی ہے۔

جبکہ پاکستان تحریک انصاف کے جلسے میں شرکت کے لئے ملک بھر سے قافلے اسلام آباد پہنچنا شروع ہوگئے ہیں ۔پولیس کی بھاری نفری تعنیات کردی گئی۔ اسلام آباد میں پی ٹی آئی کے جلسے میں شرکت کے لیے قافلے پہنچنا شروع ہوگئے ہیں ۔حکومت کی جانب سے جڑواں شہروں میں پولیس کی بھاری نفری تعنیات کردی گئی ہے۔

پولیس کی جانب سے بسوں میں مسافروں کی تلاشی اور پوچھ گچھ کی جارہی ہے۔ذرائع کے مطابق پولیس اہلکاروں کو ربڑکی گولیوں اور آنسو گیس کے شیل دیئے گئے ہیں جبکہ ممکنہ خطرات کے پیش نظر لاہور سے آنسو کی بھاری کھیپ بھی منگوائی گئی ہے۔

جلسے کو ناکام بنانے کے لیےسیکریٹریٹ چوک ،نادرا اور میریٹ چوک پر کنٹینر لگاکر تمام راستے بلاک کردیے گئے جس کے باعث قافلوں کو شہر میں داخل ہونے پرمشکلات کا سامنا ہے۔

پی ٹی آئی جلسے میں عوام کی شرکت کو روکنے کیلئے حکومت کا ریاستی طا قت کا استعمال جا ری ہے،لاہور میں بس اسٹیںڈ کو سیل کردیا گیا،تیس نومبر کو پی ٹی آئی جلسے جہاں پی ٹی آئی کا رکنا ن تا ریخی جلسہ کر نے کیلئے پر عزم ہیں وہیں حکومت ریاستی طاقت سے جلسہ نا کام بنا نے کیلئے کمر بستہ دکھا ئی دیتی ہے۔

اسلام آباد راولپنڈی میں مو ٹر سائیکل سواروں کی پکڑ دھکڑ کا سلسلہ عروج پر ہے تین ہزار سے زائد موٹر سائیکل تھانوں میں بند ،سو سے زائد موٹر سائیکل سوار بھی لاک اپ کر دیئے گئے راولپنڈی سےپی ٹی آئی رکن اسمبلی راجہ راشد حفیظ کی گرفتاری کے لیے چھاپے ما رے جا رہے ہیں ۔

پنجا ب کے دیگر شہروں سے پو لیس گردی کا سلسلہ جا ری ہےاسلام آباد کے مضافاتی علاقوں میں ن لیگ کے رکن اسمبلی طارق فضل چو ہدری کے حلقے میں مساجد سے اعلا نات کئے جا رہے ہیں کہ کل دہشت گردی کا خطرہ ہے لو گ جلسے میں شرکت نہ کریں ۔

عمران خا ن کاحکومتی اقدامات کے با رے میں کہنا ہے عوام اپنے حقوق کیلئے گھروں سے نکلیں ، کس قانو ن کے تحت کا رکنوں کو گرفتار کیا جا رہا ہے؟ حکومت کو یہ سمجھنا چا ہیئے کہ ریا ستی تشددسیا سی تحریک کو دبا نے کے بجا ئے مزید جلا بخشتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں