site
stats
اہم ترین

سیالکوٹ :بھارتی فورسز کی بلااشتعال فائرنگ نہ رک سکی

چارواہ : بھارتی سیکیورٹی فورسز کی جانب سے ورکنگ باؤنڈری پر جارحیت نہ رک سکی،پاکستانی حدود میں بلااشتعال فائرنگ کا سلسلہ ایک بار پھر شروع کردیا  بھارتی فورسز نے چارواہ سیکٹر پر فائرنگ کی اور ورکنگ باؤنڈری کے قریب آبادیوں کو نشانہ بنایا۔

بھارتی فوج کی جانب سے چارواہ سیکٹر کے دھمالہ، چارواہ، عمران والی، گھنڈیال کے علاقے میں بلا اشتعال فائرنگ اور گولا باری کی، بھارتی فورسز نے آج  اس وقت دوبارہ چارواہ سیکٹر میں فائرنگ اور گولہ باری شروع  کی جب کسان اپنی چاول کی تیار فصل کو کاٹنے لگے۔ بھارتی فورسز نے باجڑہ گڑھی ، چارواہ ، دومالہ ، تلسی پور ، گوڑ ، بھگیاڑی اور دیگر دیہات پر فائرنگ کی اور مارٹر گولے برسائے ۔

بھارتی جارحیت کے باعث لوگ اپنی فصل کی کٹائی شروع نہ کر سکے، چناب رینجرزکی جانب سے بھی بھرپور جوابی کارروائی کی گئی جس کے بعد دشمن کی بندوقین خاموش ہوگئیں۔

عیدالاضحی سے بھارتی فوج کی جانب سے ورکنگ باؤنڈری اور لائن آف کنٹرول پرجارحیت کا سلسلہ جاری ہے، گولہ باری سے اب تک 12افراد شہید اور 50 سے زائد زخمی ہوچکے ہیں جبکہ درجنوں مویشی بھی ہلاک ہو چکے ہیں ، متعدد مکانوں کو بھی بھارتی گولہ باری سے نقصان پہنچا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top