site
stats
اہم ترین

سیا سی بحران پرامن طریقے سے حل ہوجائے گا، اپوزیشن مذاکراتی جرگہ

اسلام آباد: اپوزیشن کے مذاکراتی جرگے نے اُمید ظاہر کی ہے کہ حکومت ، عوامی تحریک اور تحریک انصاف کے درمیان مسائل جلد حل ہوجائیں گے۔

اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اپوزیشن جرگے کے سربراہ اور امیر جماعت اسلامی سراج اُلحق کا کہنا تھا کہ بحران پُرامن طریقے سے حل ہو جائے گا،  انھوں نے کہا ہے کہ سیاسی جرگے نے اپنا کردار ادا کرنے کی کوشش کی ہے، پہلے لوگ سفارتخانوں کی طرف دیکھتے تھے، اللہ کا شکر ہے آج اپنے لوگوں کی طرف دیکھا جارہا ہے۔

سراج الحق کا کہنا تھا کہ ہم ناامید نہیں بحران پُرامن طریقے سے حل ہوجائے گا، ہم پاکستان،عوام اور انصاف کا ساتھ دے رہے ہیں،ہمیں مصیبت کے لمحات میں سیلاب متاثرین کی مدد کرنی چاہئیں۔

اپوزیشن جرگے کے اہم رُکن اور سابق وزیرِ داخلہ رحمان ملک کا کہنا تھا کہ موجودہ صورتحال قوم کے صبر کا امتحان ہے، درمیانی راستہ نظر آیا ہے لیکن فی الحال سامنے نہیں لائیں گے۔

انکا کہنا تھا کہ وزیرِاعظم جتنا تعاون کر رہے ہیں شاید کوئی اور نہ کرتا، حکومت سے گزارش ہے کہ گرفتار کارکنوں کو رہا کیا جائے، حکومت نے بہت عقلمندی کا مظاہرہ کیا ہے۔

اپوزیشن جرگہ کے دیگر ارکان کا بھی کہنا تھا کہ مسئلے کا بات چیت سے حل دور کی بات نہیں، دوسری جانب لیاقت بلوچ نے اس یقین کا اظہار کیا ہے کہ جرگہ اپنے مقصد میں کامیاب ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top