site
stats
پاکستان

سیلاب سے جاں بحق افراد کی تعداد 274 ہوگئی،چیٔرمین این ڈی ایم اے

پنجاب: پاکستان ڈیزاسٹرمینجمنٹ اتھارٹی کے مطابق پنجاب میں آنے والے سیلاب سے جاں بحق ہونے والے افراد کی تعداد دو سو چوہترہوگئی ہے۔

پنجاب میں آنے والے سیلاب نے بڑے پیمانے پرتباہی مچائی ہے، چیئرمین این ڈی ایم اے کا کہنا تھا کہ سیلاب کے باعث پنجاب کے 10 اضلاع بری طرح متاثر ہوئے ہیں، سیلاب کی تباہ کاریوں سے ہلاک ہونے والے افراد کی تعداد دوسو ستر سے زائد ہے جب کہ مجموعی طور پرگیارہ لاکھ افراد متاثر ہوئے ہیں، سیلابی ریلوں کے باعث تین ہزاردیہات متاثر ہوئے اورپینتالیس ہزارگھروں کو نقصان پہنچا ہے۔

ڈی جی پی ڈی ایم اے ڈاکٹراحمد جاوید قاضی کا کہنا ہے کہ جنوبی پنجاب سے گزرنے والے سیلابی پانی ، دریاﺅں کے بندوں اور پشتوں کی مسلسل مانیٹرنگ کی جا رہی ہے، ملتان میں ہر قسم کی صورت حال سے نمٹنے کے لئے ریلیف کیمپ اور خیمہ بستیاں قائم کر دی گئیں ہیں۔ جبکہ سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں تین سو سے زائد ریلیف کیمپوں میں تئیس ہزار پانچ سو متاثرین سیلاب قیام پزیر ہیں۔

جھنگ میں سیلاب سے متاثرہ افراد کے لئے امدادی سامان کی ترسیل جاری ہے، پی ڈی ایم اے کے مطابق اب تک سیلاب سے متاثرہ ضلعی انتظامیہ کو سینتالیس ہزار خیمے ، اور نوے ہزار فوڈ ہیمپرز فراہم کئے جاچکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top