The news is by your side.

Advertisement

شارجہ ٹیسٹ کاچوتھا دن، لنکن بلے باز بڑا ہدف دینے میں تاحال ناکام

سری لنکا نے پاکستان کیخلاف شارجہ ٹیسٹ کے چوتھے روز پانچ وکٹ پر ایک سو تینتس رنز بنالئے ہے، لنکن ٹائیگرز کو قومی ٹیم پر دو سو بیس رنز کی برتری حاصل ہے۔

شارجہ ٹیسٹ پاکستان کے ہاتھ سے نکلتا ہوا، لنکن ٹائیگرز نے چوتھے روز کھیل کے اختتام پر پانچ وکٹوں پر ایک سو تینتس رنز بنائے اور برتری کو دو سو بیس رنز تک پہنچایا ۔

پاکستانی شاہینوں کو سیریز بچانےکیلئے ٹیسٹ کے آخری روز سری لنکا کی پانچ وکٹیں جلد گرانا ہوگی اگر ایسا نہ ہوا تو میچ ڈرا ہوگا اور سیریز سری لنکا کے نام ہوگی، پاکستانی نے اپنی پہلی نامکمل اننگز چھ کھلاڑی آؤٹ دو سو اکیانوے رنز پر شروع کی۔

عبدالرحمان اور محمد طلحہ اسکور میں خاطر خواہ اضافہ کیے بغیر پویلین لوٹ گئے، مصباح الحق نے مہمان ٹیم کے خسارے کو کم کیا لیکن وہ بھی ترسٹھ رنز پر ہمت ہار گئے، رنگاناہیراتھ نے جنید خان کو آؤٹ کرکے پاکستان کی اننگز کا خاتمہ کیااور ستاسی رنز کی برتری بھی حاصل کی۔

سری لنکا کی دوسری اننگز کا آغاز اچھا نہ ہوا۔ ٹاپ آڈر کے جلد آؤٹ ہوجانے کے بعد میتھوز ایک بار ڈھال بن گئے اور سست روی پاکستانی بولرز کا سامنا کرتے رہے، کھیل کے اختتام پر میتھوز چودہ اور پرسنانا جے وردھنے چھ رنز ناٹ آؤٹ پر پانچویں روز کھیل کا آغاز کرے گے۔
   

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں