The news is by your side.

Advertisement

شارجہ ٹیسٹ کل سے شروع ہوگا،محمد حفیظ کی واپسی

شارجہ : پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان سیریز کا تیسرا اور آخری ٹیسٹ کل سے شارجہ شروع ہورہا ہے۔ قومی آل راونڈر محمد حٖفیظ نے بولنگ ایکشن ٹیسٹ کے بعد شارجہ میں ٹیم کو دوبارہ جوائن کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق  پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان فائنل ٹیسٹ کل سے  شارجہ کی سرزمین پر کھیلا جائے گا، سیریز میں شاہینوں کو ایک صفر کی سبقت حاصل ہے،لیکن کیویز کے بھی ارادے خطرناک ہیں ۔

پاکستانی ٹیم نے آخری ٹیسٹ کیلئے بھرپور تیاریاں کررکھی ہیں۔ فزیکل ٹریننگ کے ساتھ خامیوں کو بھی دور کیا جارہا ہے۔  قومی ٹیم کے لئے اچھی خبر یہ ہے کہ آل راونڈر محمد حفیظ نے برطانیہ میں بولنگ ایکشن کا ٹیسٹ دینے کے بعد شارجہ میں دوبارہ ٹیم کو جوائن کرلیا ہے۔

انہوں نے قومی کھلاڑیوں کے ساتھ بھرپور پریکٹس کی، تیسرے ٹیسٹ کے لئے توفیق عمر کی جگہ حفیظ کو ٹیم میں شامل کیا جائے گا۔ جبکہ انجرڈ فاسٹ بولر احسان عادل کی جگہ محمد طلحہ ٹیم کا حصہ ہوں گے۔

نیوزی لینڈ ٹیم بھی پیچھے ہٹنے کو تیار نہیں ہے۔ تجربہ کار کھلاڑی ڈینیئل ویٹوری کو بلا لیا گیا ہے، تاکہ مقابلہ برابر کیا جاسکے۔ کرکٹ لورز کو یقین ہے کہ شارجہ کرکٹ اسٹیڈیم میں گھمسان کا رن پڑنے والا ہے، جیت اسی کی ہوگی جو مکمل تیار ہوگا اور اپنی خامیوں کو دور کریگا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں