شدت پسندوں کا آخرتک پیچھا کیا جائے گا،آئی ایس پی آر -
The news is by your side.

Advertisement

شدت پسندوں کا آخرتک پیچھا کیا جائے گا،آئی ایس پی آر

اسلام آباد:  ڈی جی آئی ایس پی آرکا کہنا ہے کہ دتہ خیل اور دیگرعلاقوں میں چھپے دہشتگرد پہنچ سے باہر نہیں ہیں ،شدت پسندوں کا آخرتک پیچھا کیا جائے گا۔

 ڈی جی آئی ایس پی آرمیجر جنرل عاصم سلیم باجوہ نے اپنے ٹویٹ میں کہا ہے کہ شمالی وزیرِستان میں دہشت گردوں کے خلاف پاک فوج کی موثر کارروائیاں جاری ہے، تازہ کارروائی میں آرمی ایوی ایشن، فضائیہ کی جانب سے شدت پسندوں کونشانہ بنایا گیا، جس میں شدت پسندوں کو بھاری نقصان پہنچنے کی اطلاعات ہیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آرکے مطابق دتہ خیل اوردیگرعلاقوں میں چھپے دہشت گرد پہنچ سے باہر نہیں، شدت پسندوں کا آخرتک پیچھا کیا جائے گا،  شمالی وزیرستان میں دہشتگردوں کے خلاف جاری آپریشن ضربِ عضب میں کامیابیوں کا سلسلہ جاری ہے، دہشتگرد فرارکا راستہ تلاش کر رہے ہیں۔

واضح رہے کہ شمالی وزیرستان میں دہشت گردوں کے خلاف آپریشن گیارہ جون کو کراچی میں جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر حملے کے بعد پاک فوج  نے پندرہ جون کو آپریشن”ضربِ عضب ” کے نام سے شروع کیا گیا تھا۔

آپریشن ضربِ عضب میں اب تک سیکڑوں شدت پسند ہلاک کیے جاچکے ہیں اورشمالی وزیرستان کے کئی علاقے دہشت گردوں سے پاک کر الیے گئے ہیں جبکہ دہشت گردوں کے اسلحہ ڈپو اورکئی ٹھکانوں کو بھی تباہ کیا جا چکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں