The news is by your side.

Advertisement

شہدائے کربلا کاچہلم:ملک بھرمیں سیکیورٹی کے سخت انتظامات

حضرت امام حسین اور شہدائے کربلا کے چہلم کے موقع پر کراچی سے خیبر تک سیکورٹی کے سخت انتطامات کیے جا رہے ہیں۔ کئی شہروں میں موبائل فون سروس بند رہے گی۔ حضرت امام حسین کے چہلم کے موقع پر ملک بھر میں سیکورٹی پلان تیار اہم شہروں میں موبائل فون رہیں گے خاموش اور کئی شہروں میں موٹرسائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی ہوگی۔

وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں تین ہزار سیکیورٹی اہلکار ڈیوٹی دیں گے اورفوج کو الرٹ رکھا جائے گا۔ شہر کی دو حساس امام بارگاہوں پر کمانڈوز بھی تعینات کر دیے گئے۔ پہلی بار جڑواں شہروں کی پولیس مشترکہ گشت کرے گی۔ لاہور اور راولپنڈی سمیت پنجاب کے کئی شہروں میں موبائل فون بند رہیں گے۔ ملتان میں مرکزی جلوس کی گزرگاہوں پر سی سی ٹی وی کیمرے نصب کر دیے گئے ہیں۔

ڈی آئی جی آپریشنز لاہور نے کہا ہے کہ ہربنس پورہ کے علاقے سے دہشت گرد گروہ کی گرفتاری کے بعد چہلم امام حسین پر دہشت گردی کے خدشات کو رد نہیں کیا جا سکتا۔ سندھ میں کراچی ، حیدرآباد، میر پور خاص ، خیرپور اور سکھر میں جلوس کے اوقات میں موبائل فون سروس بند جبکہ تیئس اور چوبیس دسمبر کو کراچی، حیدرآباد، میرپورخاص، خیرپور ، سکھر اور لاڑکانہ میں موٹرسائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی ہوگی۔ صوبے بھر میں چہلم امام حسین کے موقع پر اسلحہ کی نمائش پر پابندی عائد کرتے ہوئے خصوصی اجازت نامے بھی منسوخ کر دیے گئے۔

ملک بھر میں جلوسوں کے آنے سے پہلے روٹس کی مکمل سیکیورٹی سرچنگ کرکے پولیس پیٹرولنگ کرائی جائے گی۔پشاور اور کوئٹہ میں بھی چہلم کےموقع پر سخت سیکورٹی انتظامات کیے جا رہے ہیں ۔ پارا چنار میں چہلم کے حوالے سے سیکیورٹی پلان مکمل کر لیا گیا۔
    

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں