site
stats
صحت

شہد وزن گھٹائے اور دماغی تھکان دور کرے

شہد کا استعمال وزن کم کرنے اور دماغی تھکان دور کرنے میں مدد گا ثابت ہوتا ہے۔

وزن گھٹانے کیلئے خواتین کئی جتن کرتی رہتی ہیں لیکن اس مشکل کا آسان ترین حل شہد میں پوشیدہ ہے، طبی ماہرین کےمطابق روزانہ رات کو سونےسے قبل ایک چمچہ شہد کھانے سے وزن میں کمی ممکن ہے، ماہرین کے مطا بق رات کو شہد کھانے سے نہ صرف جسم کی اضافی چکنائی تیزی سے حل ہوتی ہے بلکہ دن بھر میٹھا کھانے کی خواہش بھی نہیں ہوتی۔

رات کو شہد کا استعمال دماغی تھکان کو بھی دور کرتا ہے اور پُر سکو ن نیند لانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

شہد کی افادیت صرف ہمارے جسم کے اندرونی نظام کی مضبوطی تک ہی محدود نہیں ہیں بلکہ اسے لوگ چہرے کی خوبصورتی کی کیلئے بھی استعمال کرتے ہیں۔

تاز ہ تحقیق سے یہ بات ثابت ہوئی ہے کہ شہد کا میٹھا نقصان کی بجائے جسم کے لئے مفید ہے خصوصا بڑی عمر کے لوگ جنہوں نے شہد اور دار چینی پوڈر ہم وزن استعمال کیا وہ زیادہ چاک و چوبند نظر آئے۔

عالمی سطح پر ریسرچ کے بعد سائنسدانوں نے نتیجہ اخذ کیا ہے کہ شہد ہر قسم کے امراض کو مکمل طور پر ٹھیک کر دیتا ہے۔ لیبارٹری میں کیمیائی تجزیہ کے بعد پتہ چلا ہے کہ شہد کے اندر، زمین پر پائے جانے والے تمام مرکبات ،عناصر، معدنیات، مفید سالٹس مکمل ترین اور متوازن ترین فارمولے کی شکل میں موجود ہیں۔

مثلاً شہد کے ا ندر فریکٹوز، گلوکوز، سیکروز،مالٹوز، کاربو ہائیڈریٹس ،وٹامنز، امائینو ایسڈز، پروٹینز، کیروٹین ، معدنیات، کیلشئم، میگنیشئم،ایلومینئم، آئرن، سوڈیم، ایلبومینئم، نائیٹروجن سلیکا مینگنیز، سلفر، فا سفورس، آیوڈین کے علاوہ لاشمار مرکبات موجود ہیں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top