The news is by your side.

Advertisement

صولت مرزا کے گھروالوں کے کہنے پرسفارش کی، گورنرسندھ

کراچی: گورنر سندھ نےتصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ صولت مرزاکےلیےخط لکھا تھا میرا صدر کو خط بھیجنا کوئی غیر آئینی یہ غیر قانونی اقدام نہیں ہے ۔

اے آر وائی کے پروگرام پاور پلے میں خصوصی طور پر گفتگو کرتے ہوئے گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد کا کہنا تھا کہ صولت مرزا کے اہلخانہ نے رحم کی اپیل کے لئے رابطہ کیا تھا، صولت مرزاکےگھروالوں نےاپیل کی تھی اس لیےصولت مرزاکی سزاکم کرنےکی سفارش کی۔

انہوں نے کہا کہ صدرنےاختیاراستعمال کرتےہوئےسفارش رد کردی، انہوں نے کہا کہ  یہ صدر کو اپنی صوابدیدہ ہے کہ کس کو سزا دی جائے اور کس کو نہ دی جائے۔

ایک سوال نے جواب میں انہوں نے کہا کہ صولت مرزا کے الزام پر اس وقت کوئی تبصرہ نہیں کر سکتا،مجھے اپنے رب کو جواب دینا ہے،صولت مرزا نے جو الزام لگایا وہ ان کا ذاتی فعل ہے۔

انہوں نے کہا کہ جو بھی ہمارے دروازے پر آئے گا اس کی اپیل پر نظر ثانی کی جائےگی، انہوں نے کہا کہ اس سے قبل بھی جب سومالیہ میں لوگ پھنسے تھے تو میں نے اپنا کردار ادا کیا۔

انہوں نے کہا کہ اس وقت ملک بڑے نازک صورتحال سے گزر رہا ہے ایسے حالات میں میڈیا کو بھی اپنا صحیح کردار ادا کرنا چاہیئے، اور بے بنیاد اور غیر تصدیق شدہ خبروں کو نشر کرنے سے پر ہیز کرنا چاہیئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں