The news is by your side.

Advertisement

عبدالمالک بلوچ کا ہزار گنجی واقع کے لواحقین سے اظہارِتعزیت

کوئٹہ :  وزیرِاعلیٰ بلوچستان ڈاکٹرعبدالمالک بلوچ نے ہزار گنجی واقع میں جاں بحق افراد کے لواحقین سے اظہارِ تعزیت کرتے ہوئے کہا ہے کہ عوام کو تحفظ دینے میں غلطی نہیں کرسکتے، انہوں نے کہا کہ بلوچستان حکومت انکےغم میں برابر کی شریک ہے، عوام کا جان ومال بہت عزیز ہے، حکومت عوام کو ہرممکن تحفظ دینے کے لئے کوشاں ہیں۔

وزیراعلیٰ بلوچستان ڈاکٹر عبدالمالک بلوچ نے کہا ہے کہ پولیس اور دیگر سیکورٹی ادارے جمعرات کو کوئٹہ میں رونما ہونے والے دہشتگردی کے تینوں واقعات کے بہت قریب پہنچ گئے ہیں۔

          وزیراعلیٰ بلوچستان ڈاکٹر عبدالمالک بلوچ نے کوئٹہ کے علاقے ہزار گنجی میں ٹارگٹ کلنگ کے نتیجے میں جاں بحق 8افراد کے لواحقین سے ولی عصر امام بارگاہ ہزارہ ٹاﺅن اظہار تعزیت کی، صوبائی حکومت میں شامل اتحادی جماعتوں کے صوبائی وزراء بھی وزیراعلیٰ بلوچستان کے ہمراہ تھے۔

اس موقع پر لواحقین اور ہزارہ عمائدین نے وزیرِاعلیٰ بلوچستان اور ان کی کابینہ کو اپنی مشکلات سے آگاہ کیا اور حکومت کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا۔

وزیراعلیٰ بلوچستان ڈاکٹر عبدالمالک بلوچ کا کہنا تھا کہ امن وامان کے حوالے سے صوبے کے تین اضلاع میں مشکلات درپیش آرہی ہیں، سیکورٹی ادارے اپنی ہر ممکن کوشش کررہے ہیں عوام کے تعاون کے بغیر امن قائم نہیں کیا جاسکتا ۔

ڈاکٹرعبدالمالک بلوچ وزیراعلیٰ بلوچستان ائن آف وزیراعلیٰ بلوچستان ڈاکٹر عبدالمالک نے عوام کے جان و مال کے تحفظ خصوصاً صوبائی دارالحکومت میں قیام امن کو اولین ذمہ داری قرار دیتے ہوئے اس عزم کا اظہار کیا کہ محرم الحرام کے دوران گزشتہ سال کے مقابلے میں اس بار سیکورٹی کے مزید بہتر انتظامات کئے جائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں