site
stats
اہم ترین

عدالتی کمیشن نہ بنایا گیا توسڑکوں پرنکلیں گے، عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف نے سینٹ میں حکومت اور پیپلزپارٹی کے مابین مک مکا کا حصہ بننے سے انکار کر تے ہوئے صحیح معنوں میں حزب اختلاف کا کردار ادا کرنے کا اعلان کیا ہے ۔

عمران خان نے کہا ہے کہ سینٹ کی چیئرمین شپ کیلئے نامزد امیدوار رضا ربانی اگرچہ بہتر شہرت کے حامل ہیں تاہم تحریک انصاف اس پیش رفت کا بغور جائزہ لے گی۔

اسلام آباد میں اہم پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف این اے 122میں الیکشن ٹربیونل کے فیصلے کی منتظر ہے ۔

فیصلہ آنے پر تحریک کے اعلان کا فیصلہ کیا جائیگا اور اگر حکومت نے دھاندلی کی تحقیقات کیلئے عدالتی کمیشن نے بنایا تو عوام کے ساتھ سڑکوں پر نکلیں گے اور حکومت کو عدالتی کمیشن کے قیام کیلئے مجبور کرینگے۔

تحریک انصاف ملک میں صاف شفاف انتخابات کے انعقاد کے مطالبے سے کسی صورت دستبردار نہیں ہوگی۔ این اے 122پر انتخابی ٹربیونل کے فیصلے کے بعد آئندہ کے لائحہ عمل کا اعلان کرینگے۔

ایوان بالا میں بھی اپنا بھرپور موثر کردارادا کرینگے، قومی اسمبلیوں میں بیٹھے لوگوں کے طرز عمل سے تنگ آچکی ہے۔ مسلم لیگ نواز اور پیپلز پارٹی کے مابین مک مکا کے نتیجے میں عوامی مفادات کا خون کیا جارہا ہے اور دونوں جماعتوں کے قائدین خاموش مفاہمت کے نتیجے میں ایک دوسرے کی جانب سے کی گئی کرپشن پر زبان نہ کھولنے کی پالیسی پر عمل پیرا ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top