site
stats
پاکستان

عدالتی کمیشن پر مزید بات چیت بے کارہے، شاہ محمود قریشی

ملتان : شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ عمران خان عمرہ کی ادائیگی کے لیئے گئے ہیں علامہ طاہرالقادری کیساتھ ان کی کوئی ملاقات طے نہیں اور نہ کوئی جدہ پلان سامنے آئےگا۔

میڈیا سے پریس کانفرنس کرتے ہوئے پی ٹی آئی کے وائس چیئرمین کا کہنا تھا کہ ملکی حالات کو دیکھتے ہوئے پی ٹی آئی نے ریاست کو ترجیح دی جبکہ ن لیگ سیاست کو ترجیح دے رہی اور مذاکرات میں سنجیدہ نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ دھرنا ختم کرنے کے بعد توقع تھی کی حکومت فراخدلی کا مظاہرہ کرے گی اور لچک دکھائے گی جو حکومت کی طرف سے دکھائی نہیں دی گئی، حکومت کیساتھ جتنے مذاکرات کرسکتے تھے کرلیئے مزید نشستیں کو بے سود سمجھتا ہوں۔

 شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ 27 دسمبر کو اسحاق ڈار کے ساتھ جوڈیشل کمیشن کے معاملے پر تمام معاملے طے پاچکے تھے اور 29 دسمبر کودستخط ہونے تھے لیکن حکومت کی طرف سے کوئی نہ آیا، اگر جوڈیشل کمیشن بن جائے تو ہم اسمبلی میں جانے کو تیار ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ پٹرول بحران خودساختہ ہے جس نے حکومتی تجربہ کار ٹیم کے تجربات کے پول کھول کررکھ دیئے ہیں انہوں نے کہا کہ میں سمجھتا ہوں کہ ہمیں سینیٹ کے انتخابات میں حصہ لینا چاہیئے کیونکہ کے پی کے میں ہماری اکثریت ہے۔

 ان کا کہنا تھا کہ حکومت کو اگر چند مررسوں پر شکوک و شبہات یا تحفظات ہیں تو وہ وفاق المدارس کیساتھ بیٹھ کر بات کریں کیونکہ دینی مدارس کی واضح اکثریت دہشت گردی میں ملوث نہیں ہے ان کا کہنا تھا کہ سب کی رائے ہے فاٹا اور قبائلی علاقوں کو مین سٹریم میں ہونا چاہئے اور پاکستان کی رٹ فاٹا پر بھی لاگو ہو۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top