site
stats
انٹرٹینمںٹ

علی ظفرنے ایتھیلیٹ نورینہ کو ایشین اسکواش ٹورنامنٹ میں شرکت کے لئے اسپانسرکردیا

پاکستانی فلم اسٹارعلی ظفر نے مایہ نازایتھیلیٹ نورینہ شمس القمر کو ایشین اسکواش ٹورنامنٹ میں شرکت کے لئے اسپانسرکردیا۔

علی ظفر نہ صرف یہ کہ ایک کامیاب اداکارہیں بلکہ صاحبِ دل بھی ہیں جو کہ مشکل میں مبتلا افراد کی مدد کرنے کا ادراک رکھتا ہے۔

نورینہ شمس انتہائی قابل اور ذہین کھلاڑی ہیں لیکن حکومتی غفلت اوراسپانسرزکی سرد مہری کے سبب انہوں نے ایشین اسکواش ٹورنامنٹ کھیلنے کاخواب تقریباً ترک کردیا تھا لیکن اس موقع پرفلم اسٹارعلی ظفرنے ان کی مدد کی اورانڈر17 اسکواش ٹورنامنٹ میں شرکت کی فیس اوردیگرتمام اخراجات اٹھانے کا اعلان کردیا۔

خوشی سے نہال نورینہ اپنی خوشی کسی صورت نہیں چھپاپارہی تھیں اور ان کا کہنا تھا کہ ’’مجھے تویقین ہی نہیں آرہا کہ فلمی اسکرین کے ہیرو میرے لئے حقیقی زندگی میں ہیرو بن کرآئے اور میرے خواب کی تکمیل کے لئے انتظامات کئے‘‘۔

safe_image

ان کا کہنا تھا کہ’’اسپانسرز کی جانب سے میری درخواست رد کئے جانے کے بعد مجھے لگ رہا تھا کہ میرا کا کیرئر ختم ہوجائے گا لیکن خدا نے میرے لئے بھی ایک فرشتہ بھیج دیا‘‘۔

نورینہ شمس ایک انتہائی قابل کھلاڑی ہیں اور کئی کامیابیاں حاصل کرچکی ہیں۔ وہ ایشیا میں انڈر19 ویمن کیٹگری میں تیسرے نمبر پرہیں اورپاکستان کی سب سے کم اولمپئین بھی ہیں۔ وہ ایک آرٹسٹ ہیں اور انڈر 13 سائیکلنگ چیمپئین بھی رہ چکی ہیں۔ ان کے پاس 62 گولڈ میڈل ہیں اور سال 2012-2013 میں تقریری مقابلے میں بھی چیمپئین رہ چکی ہیں۔

نورینہ نے 2011 میں انڈر 19 کرکٹ ٹیم میں اسپن باؤلر کی حیثیت سے شرکت کی تھی اور سب سے زیادہ وکٹیں حاصل کرکے خبروں میں تہلکہ مچادیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top