The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کاجمعہ کو “گونوازگو ڈے” منانے کااعلان

اسلام آباد: عمران خان نے کہا کہ نوازشریف اپنےاوربچوں کےاثاثےبتادیں دھرنا ختم کردوں گایا پھر مجھ سےمنسوب ایسی چیزبتائیں جومیں نےظاہرنہ کی ہوتو سیاست چھوڑدوں گا۔

اسلام آباد میں دھرنے کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا کہ ملک کے قرضوں کی قسطیں عوام اپنے خون سے دے رہی ہے، حکمرانوں کو پاکستان کے ٹیکس کے پیسوں کی فکر نہیں ہے،حکومت بجلی چوروں کو پکڑنے کی بجائےعوام سے قیمت وصول کرتے ہیں، کسان اورمزدوردگنی بجلی کا بل کیسے ادا کرے گا، بجلی کی قیمت دگنا کرنے پرحکومت کواس کا جواب دینا ہوگا۔

عمران خان کا جمعے کے روز’گو نواز گو‘ ڈے منانے کا اعلان کرتے ہوئے کہنا تھا کہ جمعہ کو اسلام آباد کی تاریخ کا سب سے بڑا عوامی اجتماع ہوگا، جمعہ کو پوری قوم دھرنے میں شرکت کرے، ہم سب بجلی کے بل جلائیں گے، ان کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف کے کارکنوں کی گرفتاریوں کیخلاف کل عدالت جانے کا فیصلہ کیا ہے،عمران خان کا کہنا تھا کہ وزیرِاعظم نوازشریف اپنے اثاثے ظاہر کردیں تو میں آج ہی اپنا دھرنا ختم کر دوں گا۔

انہوں نے کہا کہ سلمان شہباز نے کل الزام عائد کیا کہ میں جھوٹ بول رہا ہوں اوران کی کوئی شوگر ملز ہی نہیں ہے،تو میں کہتا ہوں کہ پورا پاکستان جانتا ہے کہ جھنگ اور چنیوٹ کے بیچ میں بھوانہ کے مقام پر رمضان شوگرملز موجود ہے اوراس کے لئے اس عوام کے پیسوں سے پل بنایا جا رہا ہے، جس کا فائدہ صرف اورصرف شوگرملزکو ہورہا ہے، عوام کا کوئی فائدہ نہیں ہے۔

خطاب کے آخر میں عمران خان کا کہنا تھا کہ میں ان تمام لوگوں کا شکریہ ادا کرتا ہوں جنہوں نے یہاں آ کر ہمیں سیلاب متاثرین کی مدد کے لئے اوردھرنا چلانے کے لئے فنڈز دیئے، سوشل میڈیا ٹیم نے دنیا بھر میں ہماراپیغام دے کر قابل تحسین کام کیا اورمیڈیا کو بھی مسلسل کوریج دینے پر سلام پیش کرتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں