عمران خان کا کل سیلاب متاثرہ علاقوں کےدورے کا اعلان -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا کل سیلاب متاثرہ علاقوں کےدورے کا اعلان

اسلام آباد: عمران خان نے کل سیالکوٹ میں سیلاب سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کرنے کا اعلان کردیا، انہوں نے عوام سے سیلاب متاثرین کی مدد کرنے کی اپیل کی ہے۔

اسلام آباد میں آزادی دھرنے کے شرکاء سےخطاب میں پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا مخیر حضرات  سیلاب زدگان کی ہر ممکن کی کریں ، پورے پنجاب کا پیسہ لاہور میں خرچ ہوا پھر بھی لاہور ڈوب گیا، شہبازشریف نے 2012ء میں آنے والے سیلاب سے کوئی سبق نہیں سیکھا، اگر ڈیم بناتے جاتے تو پانی بچایا اور سردیوں میں استعمال کیا جاسکتا تھا، ان کا کہنا تھا شہباز شریف یہ تمہاری چھٹی باری ہے ڈرامے بند کرو اور ڈیم بناؤ ۔

عمران کا کہنا تھا کہ فافین کی جانب سے کہا گیا کہ 90حلقوں میں ریٹرننگ افسران نے انتخابی لسٹوں میں تبدیلی کیاور پولنگ پلان میں تبدیلی کی جبکہ 35حلقوں میں پنکچر لگائے گئے کہ امیدواروں کے ووٹ مسترد کر دئے گئے، شائد یہی نجم سیٹھی کے پنکچر تھے، مزید یہ کہ400 الیکشن مانیٹرز کی جانب سے تیار کی گئی رپورٹ بھی جاری نہیں کی گئی۔

عمران خان کا کہنا تھا چینی صدر سرمایہ کاری کیلیے نہیں، قرضے دینے آرہا تھا، ان کا کہنا تھا قوم کو انصاف اور تعلیم دینا ہو گی،ہم دنیا کی مدد کیا کریں گے، وہ وقت جلد آئے گا جب لوگ پاکستان میں نوکریاں کرنے آیا کریں گے۔

عمران خان کا کہنا ہے کہ پاکستان کو اسلامی فلاحی ریاست بناکر دکھاؤں گا، کمزور پر اب کوئی ظلم نہیں کرسکے گا، پولیس اور ججز کی تنخواہیں بڑھائیں گے، قوم کو انصاف اور تعلیم ملے تو ملک ترقی کرتا ہے، ن لیگ کے علاوہ تمام جماعتوں نے دھاندلی کا الزام لگایا، زرداری نے سندھ میں وہی کیا جو نواز شریف نے پنجاب میں کیا، جیتنے والے امیدواروں کے ووٹ مسترد کرکے انہیں ہرایا گیا۔

انہوں نے کہا کہ 2012ء کی انکم اسٹیٹمنٹ میں نواز شریف کے پاس کوئی جائیداد نہیں، 2013ء میں میاں صاحب کے اثاثے 200 کروڑ ہوجاتے ہیں، میاں صاحب نے 6 ارب روپے کا قرضہ واپس نہیں کیا، اقتدار میں آگیا تو نواز شریف سے پیسہ واپس لوں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں