عمران خان کو شیشے کے گھرسے پتھرمارنا مہنگا پڑے گا، پرویزرشید -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کو شیشے کے گھرسے پتھرمارنا مہنگا پڑے گا، پرویزرشید

اسلام آباد: پرویزرشید نے کہا ہے کہ وزیراعظم سمیت کسی لیگی کےپاس گمنام ملکیت نہیں ہے عمران خان بات کرنےسےپہلے اپناگریباں جھانکیں لیں۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے پرویز رشید کا کہنا تھا کہ عمران خان اس انصاف کو مانتے ہیں جو چیئرمین تحریک انصاف کا ہوتا ہے اور وہ ایسے الزامات دہراتے رہیں گے جنہیں دنیا کی کوئی عدالت نہیں مانتی جب کہ جو فیصلہ ان کے حق میں آجائے اس پر خوشی مناتے ہیں اور جو حق میں نہ ہو اس کے خلاف عدالت پہنچ جاتےہیں۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان 4 حلقے کھولنے کی بات کرتے تھے اور چاروں حلقے ٹریبونل میں کھل چکے ہیں لیکن 8 ماہ تک وہ عدالت میں پیش نہیں ہوئے تاہم جس ٹریبونل رپورٹ پر انہوں نے خوشی کا اظہار کیا اب اسی کے خلاف بھی درخواست دے دی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان نے رمضان شوگر ملز کے بارے میں حقائق کے منافی باتیں کیں۔ عمران خان کو عوام کی سہولت کیلئے بنائی گئی ہر چیز پر اعتراض ہے۔ عمران خان کی سیاست یہ ہے کہ سڑک، کالج یا ہسپتال بنے تو اس پر اعتراض شروع کر دو۔ عمران خان عوام کی سہولت کیلئے بننے والے پلوں پر بھی اعتراض کرتے ہیں، انہوں نے بتایا کہ چنیوٹ میں پل نہ ہونے سے عوام کو مشکلات کا سامنا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں