The news is by your side.

Advertisement

عوام اورافواج پرحملہ کرنےوالوں کیلئے ملک میں کوئی جگہ نہیں، نواز شریف

وزیر اعظم نواز شریف کی زیر صدارت اجلا س میں فو ج اور عوام پر حملہ کرنیوالو ں کیخلاف فی الفور قانو نی کا روائی کا فیصلہ کیا۔

وزیر اعظم نواز شریف کی زیر صدارت دہشت گردی کیخلاف وقوانین کئ جا ئزے کے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ فو ج اور عوام پر حملہ کرنے والو ں کیخلاف کا رروائی کیجا ئے گی ساتھ ہی دہشتگردی کے خا تمے کی مربو ط حکمت عملی اور انسداد دہشتگردی قوانین کے فوری نفا ذپر بھی اتفاق کیا گیا۔ ابھی دو یو م قبل ہی پا کستان پیپلز پا رٹی کے چئیر مین بلا ول بھٹو ،بے نظیر بھٹو کی بر سی کے موقع پر اس حوا لے سے اپنی پا رٹی پا لیسی واضع کی تھی۔

بلا ول بھٹو زرداری ن لیگ جو انتخا بی مہم سے آل پا رٹیز کا نفرنس تک طا لبا ن سے مذاکرات کی بات کر تی رہی ہے معاملہ جنرل ثنا اللہ نیا زی کی شہا دت کا ہو یا پشاور چر چ پر حملہ حکو مت مذاکرات، مذاکرات اور صرف مذاکرات میں مسئلے کے حل کو تلاش کرتی رہی ، یہ پہلا موقع ہے کہ ن لیگی حکو مت نے دہشتگردی کے متعلق واضع، دو ٹو ک موقف کا عندیہ دیا ہے دیکھنا یہ ہے کہ نواز حکو مت کا یہ یو ٹرن ہے یا فقط ٹرن ہو نے کا اشارہ لیکن اگر اشارے میں گا ڑی مو ڑی نہ جا ئے تو حا دثے کا خدشہ بڑھ جا تا ہے۔

وزیراعظم نواز شریف کا کہنا تھا دہشت گردی کوجڑسے اکھاڑنے کیلئے مربوط حکمت عملی اختیار کی جائے گی، معصوم عوام اورافواج پرحملہ کرنےوالوں کیلئےقانون میں کوئی جگہ نہیں ان سے موثراندازسے نمٹنا ضروری ہے،  وزیراعظم کاکہناتھا سول انتظامیہ اورفوج کراچی ،فاٹا اورپاٹا میں دہشت گردی کوختم کرنے کیلئے موثرحکمت کے ساتھ کوشاں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں